|Ole| Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Har en kompiss som har en ilder, faen så feit den er...slepe jo magen langs bakken når angår...
Andii2k7 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 Har en kompiss som har en ilder, faen så feit den er...slepe jo magen langs bakken når angår... heheh .. that`s funny .. jeg fikk Loctiten idag .. så nå blir det ut å skru i fine været .. er jo faktisk 14 grader i skyggen ..
Lillen Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Morsomt prosjekt! Får håpe det løser seg og du holder oss oppdatert
Andii2k7 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 Mls montering: Helst plane blokk, men toppen må planes! (må kontroleres om den er plan) Alt må være 100% reint! Dette er veldig viktig. Ta å del mls pakkningen å lim vært lag med Loctite. Ved montering/ moment på topp: Dra først 30nm la den stå 30min (viktig) Dra så 60nm la den stå 30 min (viktig) Dra så 87-95nm. update her .. nå har jeg limt og montert og dradd til med 30nm .. så nå sitter jeg bare å venter til det har gått en halv time .. så ut å dra til med 60nm .. osv osv ..
KalMar Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 da har jeg dradd til med 60nm merker det rister litt i foten i spenning lykke til !!!! har krysset fingrene
Andii2k7 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 janei er ganske spent på om dette blir tett og faktisk fungerer .. har egentlig mista all tru på MLS da men .. har ikke plana toppen helder .. men har "kontrollert" den da .. den såg ganske så bein ut .. hehe .. men om det ikke blir tett nå så gjør jeg et siste forsøk med å plane toppen og prøve da .. Å om DET ikke fungerer så drar jeg ut hele motoren og freser pyramideringer i blokka eller noe sånt
Andii2k7 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 da var toppen på plass og tighta med ca 90nm .. får se om jeg får på innsuget og diverse nå idag og sette isammen resten i morgen tidlig
KalMar Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 kommet noe videre ?? eller kom flaska sigans håper dette blir tett og bra !!!
Andii2k7 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 fikk på toppen, insug og diverse slanger .. så ble de film og chill etterpå skal stå opp tidli i morgen å ta resten .. kommer bilder da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå