Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvor skal jeg borre da A-Dekk ? .. hehe ..

Den siden som står ned i dysebrua.. fin et borr som passer inni der.. bor til du kommer i mellom er lite rør inni der.. til slutt for du blåst i mellom på hver side da er den ok :lol:

Skrevet

fikk skrudd litt idag .. båra opp orginal btr`en, skifta over igjenn til orginal dyser og orginal chip .. bilen fjusker osv osv enda ! :( .. skal prøve med en annen luftmengdemåler i morgen :)

Skrevet

har du blitt noe klokere ? håper ikke du har mistet den sinsykt råe pågangs motet du har....

stå på videre!!! dette blir bra !!!

Skrevet

halla folkens ! :)

kom hjem igår litt redusert etter en weekend med fyll og tull på Bjorli .. det var rått :D

idag skal jeg prøve å få tak i en annen LMM å få teste om dette funker :) .. krysser fingrene for det :P

Skrevet

Føler ikke akkurat for å lese gjennom 30 sider med diverse. Hvor mye bensintrykk han kjører nå står ikke, forutsatt at han ikke kjører org BTR, men forsto det slik at han skulle bore opp BTR for å kunne kjøre justerbar. At han har org dyser har jeg fått med meg, og han har vel neppe sjekket afr etter at han byttet til org dyser for 5-6dager siden, og har hvertfall ikke opplyst om det.

Og hvor mye han lader står vel sikkert en eller annen plass, men er jo en smule enklere da om han kan opplyse om det igjen, istedenfor at jeg skal saumfare hele tråden.

Grunnen til at jeg spør er fordi mine 192cc dyser på M50B25 gikk tom på 4-4500rpm på 0.5bar, og vil nok være en god del av årsaken til fusking.

Skrevet

han har kjørt bilen med større dyser enn orginalt.

mn d viste seg at bensintrykket ikkje kom over 2.8 lr noe på tomgang. og d var grunnen til at den fusket etter 4-5000rpm.. mn da var d altså bensin pompa som var gåen.. so da byttet han dn. å startet opp... mn han glemte å justere btr ned etter d. å grunn trykket var på 6-7 lr noe.. og etter at han justerte d til 3.2 ca. fusket den berre.. og bensinen rant gjennom motoren.. trudde kansje en lr flere dyser var blåst.. so han satte på orginal dyser for å teste dette.. mn fusket forsatt.. videre må han selv svare på hva han har gjort :wink:

mn han har ingenting å måle afr med..

Skrevet
Føler ikke akkurat for å lese gjennom 30 sider med diverse. Hvor mye bensintrykk han kjører nå står ikke, forutsatt at han ikke kjører org BTR, men forsto det slik at han skulle bore opp BTR for å kunne kjøre justerbar. At han har org dyser har jeg fått med meg, og han har vel neppe sjekket afr etter at han byttet til org dyser for 5-6dager siden, og har hvertfall ikke opplyst om det.

Og hvor mye han lader står vel sikkert en eller annen plass, men er jo en smule enklere da om han kan opplyse om det igjen, istedenfor at jeg skal saumfare hele tråden.

Grunnen til at jeg spør er fordi mine 192cc dyser på M50B25 gikk tom på 4-4500rpm på 0.5bar, og vil nok være en god del av årsaken til fusking.

Han kjører 315cc og med turbochip fra meg..

Skrevet

stordiskusjon på gang ser jeg :P ..

idag har jeg satt på en NY LMM på sugesida for å teste om det var LMMen som var gåen ...

c9v7m988kd0pxinvpvup.jpg

men ikke imot all forventning med min flaks så låste hele JÆVLA motoren seg .. så nå er den stuck .. aner ikke hva som skjedde ..

begynner å bli en smule oppgidd på hele motoren .. menmen .. må vell skru søndt alt igjenn da .. :(

Skrevet

haha ! .. merker at jeg fortsatt er fyllesyk etter Bjorli turen ja ! .. bilen sto i gir å handbrekket var på :stupid: ..

men klarer ikke å bygge opp trykk med bensinpumpa jeg har .. it`s broken .. så skal få taki en annen i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...