Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet
trukje du ska gå for alu akkurat.. blir litt for hardt..

mn du får no kjøpt gruppe A hardy kobling.. mn ekje sikker på kor.

hmm .. janei skal ringe litt rundt til diverse plasser i morgen å høre :)

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
noen som vet hvor man kan skaffe en ALU Hardy Skive ( hardy plate ) ? .. eller en forsterket en ?

:)

En i alu må nok desverre lages, du kjenner ingen som får gjort dette på jobben eller no? :P

Mvh

Skrevet

blir for hardt? å problemet med det var? mindre slakk/vridninger i driverket river den seg løs lettere :D

mvh

Skrevet

nei men har lest litt om det å ha den i alu .. tror ikke at jeg skal satse på det siden det kommer til å gå veldi hardt utover resten av drivverket .. tror jeg skal prøve å skaffe en som er litt forsterket iallefall å se hvordan det går :)

Skrevet
nei men har lest litt om det å ha den i alu .. tror ikke at jeg skal satse på det siden det kommer til å gå veldi hardt utover resten av drivverket .. tror jeg skal prøve å skaffe en som er litt forsterket iallefall å se hvordan det går :)

du må si ifra vis du finner noen som er forsterket gummi..

Skrevet
har du montert hardy koblingen rett? er 2 måter og sette sammen. står den feil så holder den ikke lenge.

hardy koblingen har ikke jeg skifta på denne bilen .. den som var på ble liggende igjenn på veien i 1000 biter .. som sakt skal jeg ringe rundt i morgen å høre om det finnes en forsterket utgave :) ..

Skrevet

blir for hardt? å problemet med det var? mindre slakk/vridninger i driverket river den seg løs lettere :D

mvh

hvorfor tror du dei laga d slik orginalt.? fordi motor/girkasse beveger seg annerledes i forhold til bakaksling... og komfort da.. .d du vil mest sannsynlig oppnå er mye irriterendes vibrasjoner.. bilen reknar eg me skal brukes i d daglige me so...

større sjanse for at lager på utgående aksling av girkassa får mer belastning..

Skrevet
har du montert hardy koblingen rett? er 2 måter og sette sammen. står den feil så holder den ikke lenge.

hardy koblingen har ikke jeg skifta på denne bilen .. den som var på ble liggende igjenn på veien i 1000 biter .. som sakt skal jeg ringe rundt i morgen å høre om det finnes en forsterket utgave :) ..

er i grunnen ikkje noke problem å kjøre me en ny orginal en..

dei holder greit... :wink:

Skrevet

er i grunnen ikkje noke problem å kjøre me en ny orginal en..

dei holder greit... :wink:

eg skal satse på det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...