|Ole| Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 KalMar skrev: Andii2k7 skrev: mottok en pen liten pakke fra Koed idag Sorte DE lykter oppheng på mellomakslingen Sorte nyrer dette liker vi Svarte DE lykter er som regel ikkje feil
Andii2k7 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 liker dette jeg også Ole|KSR .. fikk noen syke planer med bilen oppi hode nå .. skal skifte til sorte baklykter også da .. og slenge på noen grøftelys men luuuurer faktisk på om jeg skal lakkere felgene hvite og lakkere krom listene rundt vindua hvite .. men er fortsatt bare en tanke ..
JonasD Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Andii2k7 skrev: liker dette jeg også Ole|KSR ..fikk noen syke planer med bilen oppi hode nå .. skal skifte til sorte baklykter også da .. og slenge på noen grøftelys men luuuurer faktisk på om jeg skal lakkere felgene hvite og lakkere krom listene rundt vindua hvite .. men er fortsatt bare en tanke .. mohaha
Andii2k7 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 slår aldri feil med litt brainstorming Jonas !
Velox Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Virker som den motoren din ikke har blitt ordentlig ettersett før i tia. Sløve eiere! Å lese tråden sin er som å lese en tråd jeg har på en pajero offroad bil. Ombygging motor, og overhaling av hele bilen! Hadde så sykt med motorproblemer der og. Men motet har man bestandig oppe uansett! Det er bra Bygger turbo på min M50B20 nå, men er ute etter litt andre ting enn deg ser jeg. Her skal det være skjult og diskre med resirk dump og sorte rør overalt. audi turbo og.. Ser jeg har litt å lære av din ombygging. Dine feil skal ikke repeteres! haha Deilig at den funker nå da. Men skjønner ikke at du har så mye fjusking enda. Det skal det ikke være!
Andii2k7 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Velox skrev: Virker som den motoren din ikke har blitt ordentlig ettersett før i tia. Sløve eiere! Å lese tråden sin er som å lese en tråd jeg har på en pajero offroad bil. Ombygging motor, og overhaling av hele bilen! Hadde så sykt med motorproblemer der og. Men motet har man bestandig oppe uansett! Det er bra Bygger turbo på min M50B20 nå, men er ute etter litt andre ting enn deg ser jeg. Her skal det være skjult og diskre med resirk dump og sorte rør overalt. audi turbo og.. Ser jeg har litt å lære av din ombygging. Dine feil skal ikke repeteres! haha Deilig at den funker nå da. Men skjønner ikke at du har så mye fjusking enda. Det skal det ikke være! takker for den du janei jeg har lært en go del av feila og uflaksen jeg har hatt da .. men dette er tross alt mitt første bygg så .. må nesten regne med litt feil osv osv bilen fjusker ikke nå .. bare når den er kald .. det tror jeg har noe med turbochippen å 320 hjerna å gjøre .. men så fort den blir varm så går den klokkerent .. litt rykk og napp når jeg ligger og "cruiser" på ca - 0,2 i turbotrykk men er ikke noe som plager meg egentlig .. er fornøyd hittil .. når jeg får skifta hardykoblinga osv nå skal jeg også skifte bensinpumpe å prøve meg på å stille turbotrykket gradvis oppover
Velox Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Opp opp opp skal også ned ned ned! Nei, still til det smell, så bygger vi ny innmat i motor!
Andii2k7 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Velox skrev: Opp opp opp skal også ned ned ned! Nei, still til det smell, så bygger vi ny innmat i motor! hehe ... nei håper på å ikke sprenge motoren .. i teorien skal den holde til 1 bars trykk blir muligens å ta ut motoren og frese pyramideringer i blokka, smidd innmat osv osv osv neste vinter .. men skal beholde den sann som den er nå til jeg blir lei og vill ha mer power .. hehe .. men har også mye annet jeg skal gjøre med bilen .. som understell, rust og utseende så .. tror jeg har nokk å gjøre
Andii2k7 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Velox skrev: Hva er det med de her pyramideringene?! pyramideringene gjør at motor/topp tåler mer trykk ? .. om du vet hva pianotråd gjør så er dette ca nesten det samme .. jeg har ikke noe erfaring med verken pianotråd eller pyramideringer .. men etter sånn som jeg har forstått så skal det vere bra greier .. men som sakt .. jeg har ikke noe erfaring med det så du må nesten høre med noen som har det
|Ole| Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Det att den fjusker når den er kald kjenner eg igjen bilen min på, grunnen på min var att den gjekk seg rett å slett litt sur når den var kald...Fekk alt for mykje bensin
Andii2k7 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Ole|KSR skrev: Det att den fjusker når den er kald kjenner eg igjen bilen min på, grunnen på min var att den gjekk seg rett å slett litt sur når den var kald...Fekk alt for mykje bensin aha .. janei jeg vet ikke hva som gjør det .. men sålenge bilen min funker fint når den er varm så er jeg fornøyd
Andii2k7 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 da har jeg endeli fått frakta bimmå til en garasje .. så i kveld blir det skifting av hardy koblingen og mellomaksling opphenget ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå