Andii2k7 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Knall bra Anders! Bare video igjen nå! jepp ;D
Andii2k7 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 i morgen eller dagen etterpå blir det å skifte til større bensinpumpe og stille opp turbotrykket .. kommer video da om været holder seg og jeg skaffer kamera
|Ole| Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Kjempe greier!! Kjekt att det ordner seg for deg no, dette fortjener du!!! Den hardykoblinga var jo berre LITT gåen da Kom seg med DE lyktene
KalMar Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig.. det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!!
|Ole| Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! Jah denne karen skal ha masse gredz for pågangsmot
KalMar Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! Jah denne karen skal ha masse gredz for pågangsmot ja det er det ingen ting å si på !! skulle ønske jeg hadde litt mer av det..
|Ole| Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! Jah denne karen skal ha masse gredz for pågangsmot ja det er det ingen ting å si på !! skulle ønske jeg hadde litt mer av det.. Når man er heilt på bånn kan det berre gå en vei...Oppover Det har eg lært siste 4 dagene Da kjem pågansmotet for fullt, kan eg love deg
Andii2k7 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Kjempe greier!! Kjekt att det ordner seg for deg no, dette fortjener du!!!Den hardykoblinga var jo berre LITT gåen da Kom seg med DE lyktene janei for jo se hvor lenge det holder nå før noe annet blir ødelagt hehe .. ja, var littegrande utslitt den koblinga xD enig der !
Andii2k7 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! Jah denne karen skal ha masse gredz for pågangsmot takker for den
Andii2k7 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! hehe .. det gjorde den ja .. ja, synes det såg bedre ut med sorte lykter .. mangler bare grøftelys der framme nå .. ja, er ganske digg, med tanke på alle problema jeg har møtt på
Andii2k7 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! Jah denne karen skal ha masse gredz for pågangsmot ja det er det ingen ting å si på !! skulle ønske jeg hadde litt mer av det.. hadde ikke jeg lagt ut tråden min hadde jeg sikkert ikke hatt så mye tror jeg ..
Andii2k7 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 se her ja... den hardy kobliga trengtes et bytte.. den var bare litt dårlig..det blei ordentlig bra med sorte DE lykter !! tenker det er digg å ha bilen i orden etter alt som har skjed.!! Jah denne karen skal ha masse gredz for pågangsmot ja det er det ingen ting å si på !! skulle ønske jeg hadde litt mer av det.. Når man er heilt på bånn kan det berre gå en vei...Oppover Det har eg lært siste 4 dagene Da kjem pågansmotet for fullt, kan eg love deg det er sant det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå