Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet
På tide med film no :)

er nokk på tide med film ja ! .. men bilen stoppet igår når jeg skulle starte den og nå starter den ikke .. vet ikke hva som kan vere gale :S ..

noen som vet ? :)

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Koffør he du luftmengde måler so longt i fra innsuget??

Den måle jo ikje rette tempen da... :S

der e jo go plass rett før innsuget..

I dag blir d sikker oppstart på min med ny topp :)

Håpe alt fungera szom før demontering :)

Skrevet

lmm skal ikke stå på trykksiden, da vil den ikke måle helt rett, faren for at den blir ødelagt av overtrykk er også til stede

Skrevet
Koffør he du luftmengde måler so longt i fra innsuget??

Den måle jo ikje rette tempen da... :S

der e jo go plass rett før innsuget..

I dag blir d sikker oppstart på min med ny topp :)

Håpe alt fungera szom før demontering :)

luftmengdemåler står på sugesiden pga at den har en tendens til å bli fort ødelagt på trykksiden .. har allerede ødelagt en lmm ved å ha den på trykksiden .. så ja .. er nokk best å ha den på sugesiden tror jeg :) ..

Skrevet

ok.. hehe...

D var inegn dum ide.. siden jeg blåste min under oppstart i dag...

dysen gir sikkert ikke fra seg bensin så jeg prøvde med start gasa...

bilen starten stoppet.. prøvvde den gang senere og da slo den tilbake og blåste lokket under av på lmm...

noen tips på hvorfor jeg ikke får bensin ut av dysene??

Jeg har bensintrykk på fulerail... :S

Skrevet
ok.. hehe...

D var inegn dum ide.. siden jeg blåste min under oppstart i dag...

dysen gir sikkert ikke fra seg bensin så jeg prøvde med start gasa...

bilen starten stoppet.. prøvvde den gang senere og da slo den tilbake og blåste lokket under av på lmm...

noen tips på hvorfor jeg ikke får bensin ut av dysene??

Jeg har bensintrykk på fulerail... :S

hehe, janei er typisk det å blåse av lokket :P ..

ehm, det at du ikke får bensin ut av dysene er vell fordi de ikke opner seg, sjekk tilførselskabler til dysene ( strøm ) og evt mål ut :) ..

• 2 weeks later...
Skrevet
Ordnet seg? :)

hei folkens !

har ikke hatt nett på noen uker pga utskifting av leverandør .. klarte å snike meg innpå naboen`s nett nå :twisted:

men kan hende jeg ikke svarer så raskt framover .. for når jeg er på naboen`s nett så må jeg sitte på altanen :P .. hehe ..

men ja .. bilen min starter ikke ..

får gnist, fin dysj fra dysene og luft .. aner ikke hva som er gale .. har prøvd å skifta hjerna og alt ! .. skal prøve å skifte triggeren på svinghjulet idag å se om det hjelper .. noen som vet hva som kan vere gale ? ..

Skrevet
nei det gjør den ikke .. frykter at hjerna er litt "hjernedød" :P .. fikk tak i en hjerne idag som jeg skal teste i morgen .. for se om det hjelper .. om du leser en side tilbake ser du hva problemet er ;) ..

Har sittet å lest hele tråden her for å nappe med meg info om turboprosjekt da det vil komme et her i gården på sikt. Men var nødt å kommentere her, for jeg har kjempet med mor sin Mondeo. Var hjernen som gjorde at vi tok toppen to gang :/ Derfor har vi døpt hjernene om til Hønsehjerner hehe

Har forresten vært med på flere E30 og E34 der vi måtte gå over loddingene og alt ble i orden.

Snappet opp masse ideer, både fra deg, Adekk og flere :D

Skrevet

Sjekk om pluggene er våte, prøv å dra bilen igang om bilen ikkje starte med den andre hjernen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...