Andii2k7 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 På tide med film no er nokk på tide med film ja ! .. men bilen stoppet igår når jeg skulle starte den og nå starter den ikke .. vet ikke hva som kan vere gale :S .. noen som vet ?
|Ole| Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 sjekk bensin tilførsel og gnist skriv litt meir symptomer
Velox Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Mål ut pluggene mot toppen. Skal være gnist til ca 1cm unna metallet. Er det ikke det, har du dårlig tenning!
furis81 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Koffør he du luftmengde måler so longt i fra innsuget?? Den måle jo ikje rette tempen da... :S der e jo go plass rett før innsuget.. I dag blir d sikker oppstart på min med ny topp Håpe alt fungera szom før demontering
ehrnst Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 lmm skal ikke stå på trykksiden, da vil den ikke måle helt rett, faren for at den blir ødelagt av overtrykk er også til stede
Andii2k7 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Koffør he du luftmengde måler so longt i fra innsuget?? Den måle jo ikje rette tempen da... :S der e jo go plass rett før innsuget.. I dag blir d sikker oppstart på min med ny topp Håpe alt fungera szom før demontering luftmengdemåler står på sugesiden pga at den har en tendens til å bli fort ødelagt på trykksiden .. har allerede ødelagt en lmm ved å ha den på trykksiden .. så ja .. er nokk best å ha den på sugesiden tror jeg ..
Andii2k7 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 jeg skal sjekke tendinga på tennpluggene idag ..
furis81 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 ok.. hehe... D var inegn dum ide.. siden jeg blåste min under oppstart i dag... dysen gir sikkert ikke fra seg bensin så jeg prøvde med start gasa... bilen starten stoppet.. prøvvde den gang senere og da slo den tilbake og blåste lokket under av på lmm... noen tips på hvorfor jeg ikke får bensin ut av dysene?? Jeg har bensintrykk på fulerail... :S
Andii2k7 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 ok.. hehe... D var inegn dum ide.. siden jeg blåste min under oppstart i dag... dysen gir sikkert ikke fra seg bensin så jeg prøvde med start gasa... bilen starten stoppet.. prøvvde den gang senere og da slo den tilbake og blåste lokket under av på lmm... noen tips på hvorfor jeg ikke får bensin ut av dysene?? Jeg har bensintrykk på fulerail... :S hehe, janei er typisk det å blåse av lokket .. ehm, det at du ikke får bensin ut av dysene er vell fordi de ikke opner seg, sjekk tilførselskabler til dysene ( strøm ) og evt mål ut ..
JonasD Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Anders har ikke vært på MSN på et par uker heller Får håpe han har ferie
Andii2k7 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Ordnet seg? hei folkens ! har ikke hatt nett på noen uker pga utskifting av leverandør .. klarte å snike meg innpå naboen`s nett nå men kan hende jeg ikke svarer så raskt framover .. for når jeg er på naboen`s nett så må jeg sitte på altanen .. hehe .. men ja .. bilen min starter ikke .. får gnist, fin dysj fra dysene og luft .. aner ikke hva som er gale .. har prøvd å skifta hjerna og alt ! .. skal prøve å skifte triggeren på svinghjulet idag å se om det hjelper .. noen som vet hva som kan vere gale ? ..
Andii2k7 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 bump .. ingen som vet ? :S .. skal plugge på en diagnosepc i morgen å sjekke om jeg kansje finner ut noe da ..
Assman84 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 nei det gjør den ikke .. frykter at hjerna er litt "hjernedød" .. fikk tak i en hjerne idag som jeg skal teste i morgen .. for se om det hjelper .. om du leser en side tilbake ser du hva problemet er .. Har sittet å lest hele tråden her for å nappe med meg info om turboprosjekt da det vil komme et her i gården på sikt. Men var nødt å kommentere her, for jeg har kjempet med mor sin Mondeo. Var hjernen som gjorde at vi tok toppen to gang :/ Derfor har vi døpt hjernene om til Hønsehjerner hehe Har forresten vært med på flere E30 og E34 der vi måtte gå over loddingene og alt ble i orden. Snappet opp masse ideer, både fra deg, Adekk og flere
|Ole| Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Sjekk om pluggene er våte, prøv å dra bilen igang om bilen ikkje starte med den andre hjernen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå