furis81 Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 kar du he kjøpt dinnja cobra slangen din??På tide å flytte lmm min no.. he blåst den 3 gonga skjønner ikke korleis dåkke fe d til;=) Du gjer ikje d nei... hehe.. Kor mykje du brukte bilen når du hadde den då ingolfen?? ej blåste min lmm pga oppstart med start gas.. og fekk tilbakeslag.. kan sikkert montere den over på andre sida igjen når ej fe ny.. men lim eller tech7 helde iaffal ikje på plass lokket... Fe mej sikkert ny i morga.. håpe d blir bra.. men ej bruka no bilen... ej he nu ett 90graders bend rett fra turbo til lmm.. og ett soppfilter i enden.. då går den heilt ut i karroseriet/skjermen... men ej burde ha på ett større filter trur ej.. for sjå når ej fe bilen til å gå stabilt.. Ej regna me ej selge den når den e perfekt.. so skal ej bygge mej en bil fra grunnen av.. no veit no ej mykje kor ting fungera.. Ej vil ha mej en max letta bil for banekjøring.. å d e for gale å bjunde å øydelegge en so fine e30 so ej he :S So vil du kjøpe tilbake ingolfen so e d bærre å bjunde å spare.. hhehe..
Andii2k7 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 startgass villa jeg aldri brukt uansett .. starter bilen ikke så er der noe som er gale .. er ikke vits i å tvinge den igang med startgass .. ingolfen kjørte vell med 1 bar ladetrykk med lmmen på trykksiden .. den holdt som faen .. jeg har selv vert opp i 0,7 i ladetrykk med lmm på trykksiden .. den har ikke blitt blåst enda .. men fant ut igår at bensinpumpa mi er gåen .. så jeg har bestilt meg en walbro gss342 pumpe
Racingdude Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har kjørt 1.5bar med LMM på trykksiden å den er like hel:P
Andii2k7 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har kjørt 1.5bar med LMM på trykksiden å den er like hel:P jepp .. jeg har hørt at det har litt med avstanden mellom LMM og spjeldhus .. er den kort skal det gå bra ..
|Ole| Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har kjørt 1.5bar med LMM på trykksiden å den er like hel:P jepp .. jeg har hørt at det har litt med avstanden mellom LMM og spjeldhus .. er den kort skal det gå bra .. Eg kjørte mellom 0.5-08 bar i 9mnd med lmm på trykksida, da var det faktisk eit stykke fra lmm til innsug og den låg ikkje vannrett Man kan vere heldig men trur ikkje dei ryker så ofte som folk seier
furis81 Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 jaja... So dokke hekje bestemt dokke for kar d e best den står hen lmm altso.. en ting ej ikje forstår d e ka e forskjela om den står fx 15 cm fra innsug eller 60cm fra innsug.. d e jo samma faen det væl... trykket e jo d samme..! ?? !! ?? Ej fe no aldri den ej he bestillt fra trondheim bilopphuggeri eller ka d heite.. fekkd en for 700 der... billi håpe den funka!
Andii2k7 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 altso .. det er igrunnen best å ha LMM på sugeside .. etter sann som jeg har forstått det .. men du finner også Luft MASSE Målere kjøpt fra england .. jeg vurderer å kjøpe meg en sånn .. da er der ingen "lødedør" som må opnes og lukkes .. den har bare en streng i midten som måler luftmassen .. = mye bedre "flow" .. tror den kosta 299 USD .. usikker bestilte meg også komplett ny clutch igår .. Sinter hele veien .. får vell den om noen uker ..
ingolfen Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 kar du he kjøpt dinnja cobra slangen din??På tide å flytte lmm min no.. he blåst den 3 gonga skjønner ikke korleis dåkke fe d til;=) Du gjer ikje d nei... hehe.. Kor mykje du brukte bilen når du hadde den då ingolfen?? ej blåste min lmm pga oppstart med start gas.. og fekk tilbakeslag.. kan sikkert montere den over på andre sida igjen når ej fe ny.. men lim eller tech7 helde iaffal ikje på plass lokket... Fe mej sikkert ny i morga.. håpe d blir bra.. men ej bruka no bilen... ej he nu ett 90graders bend rett fra turbo til lmm.. og ett soppfilter i enden.. då går den heilt ut i karroseriet/skjermen... men ej burde ha på ett større filter trur ej.. for sjå når ej fe bilen til å gå stabilt.. Ej regna me ej selge den når den e perfekt.. so skal ej bygge mej en bil fra grunnen av.. no veit no ej mykje kor ting fungera.. Ej vil ha mej en max letta bil for banekjøring.. å d e for gale å bjunde å øydelegge en so fine e30 so ej he :S So vil du kjøpe tilbake ingolfen so e d bærre å bjunde å spare.. hhehe.. brukte den ein hel del ej;=) ja ej vil kjøpe den tilbake om ej har råd;=)
furis81 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 jaja.. no fekk ej ny lmm.. d funka ikje å ha den på sugesida.. men på trykk sida funka d fint.. so no går bilen so ei kule..
E36Cab1 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 jaja...So dokke hekje bestemt dokke for kar d e best den står hen lmm altso.. en ting ej ikje forstår d e ka e forskjela om den står fx 15 cm fra innsug eller 60cm fra innsug.. d e jo samma faen det væl... trykket e jo d samme..! ?? !! ?? Ej fe no aldri den ej he bestillt fra trondheim bilopphuggeri eller ka d heite.. fekkd en for 700 der... billi håpe den funka! Har du LMM langt fra spjeldet kan det oppstå forsinkelser ved lukking og åpning av gasspjeldet ved ulike turtall/ulik flødeshastighet på lufta. Det kan resultere i ujamn respons ved desse situasjonene. Det som eg kan tenke meg kan ødelegge en luftmengdemåler er ved tilbakeslag ved f.eks for sein tenning og/eller mager blanding,eller å kjøre uten dump. Dette spesielt ved å plassere mengdemåler nær gasspjeld på trykksiden.
Andii2k7 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 jeg sjekka nettop posten.no for å se hvordan det går med pakkene jeg har bestilt fra Kimmit Sport og A-Dekk begge pakkene kom til Ålesund idag kansje henting senere idag eller i morgen pakkene inneholder : A-dekk : Walbro GSS342 bensinpumpe Kimmit Sport : Nytt luftfilter åndingsfilter for toppdekselet ALU Varmeskjold for luftfilteret Ny sinter clutch pakke får jeg vell neste uke blir film så fort som mulig !!! vurderer også å bestille meg en LUFTMASSEMÅLER fra England
Andii2k7 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 må også kjøpe meg 4 nye dekk .. noen som har noen anbefalinger av valg ? vill ha noen som tåler litt spinning og herjing ..
Andii2k7 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 har nå såtte på den nye bensinpumpa osv og fant ut at den BTR`en jeg har ikke funker .. men!, får tak i en ny som skal vere veldig bra i morgen
Andii2k7 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 har nå såtte på den nye btr`en osv .. bilen jekk fint og feilfritt på tomgang .. sto vell å jekk i 15 min før jeg skulle på prøvetur .. kjørte ca 200 meter og da døde plutselig bilen .. ikke livstegn etterpå .. bilen kinner og alt .. får bensin osv men ingen tegn til tending .. har målt på coilen og der er strøm .. eneste jeg kan se føre meg er at ledninga fra coilen til fordeleren er gåen .. vet ikke .. men er vell litt merkelig at den plutselig bare dør etter å ha stått å gått i 15 min og kjørt 200 meter ??!?!?!? .. og så nekter å starte etterpå ?? .. noen som har vert borti samme problemet ???
Bamsebrakar Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 D e sikkert ledninga frå coil til fordelar, he opplevd det samme en gong før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå