Andii2k7 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 hva er en A/F Ratio måleren...hvorfor skal du ha den på?? har du lambda sonde d tror ikke jeg att jeg har.. d er jo ikke noe på exosen iaffal.. A/F måler er en måler som måler Air Fuel Ratio .. altså mengden luft i forhold til bensin .. jeg skal ha den på for å holde ett øye med det .. jeg har lambda sonde jaa .. skal vere på eksosen orginalt iallefall .. har du orginalt eksosanlegg da ? nei jeg har 3" rake rør fra turbo til en potte bak.. er en skru på svingen ned på røret men ingen føler sitte i... barre lurte på om d er mulig å koble vekk lambda jeg... For jeg har ikke sett verken ledninger eller sonden.. :S aah .. hmm .. janei er litt usikker på dette med lambdasonden .. er jo mulig å koble den vekk tror jeg ja .. men hvilket bensintrykk kjører du på ? .. bilen min går jævlig bra av å til, men andre ganger smeller den bare noe sinnsykt når jeg gir på og den kommer opp i høye omdreininger .. ser du har en delebil også .. har vell ikke ett hanskerom til meg ? .. eller en lås til hanskerom ? ..
Andii2k7 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 eller, såg nå at det var en e36 .. er det samme låsen på den som på e30 ?
Andii2k7 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 ny BTR nytt manometer og åndingsfilter til toppdekselet
tool-nes Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Veldig bra prosjekt! Vurderer sterkt å begynne med et lignende prosjekt, og denne tråden gir meg ikke akkurat noe mindre lyst!
Andii2k7 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 takker .. janei det er ganske så arti selv om jeg har støtt på ganske mange problem .. neste jeg skal gjøre med bilen er å skifte clutch .. er ikke akkurat gjort på 5 min .. skal prøve å få gjort det i helga kansje
kevine30 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 dette så bra ut arti prosjekt bra med bilder du kom me der
Andii2k7 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 dette så bra ut arti prosjekt bra med bilder du kom me der takker .. skal prøve å komme med film også .. må bare skaffe ett skikkelig videokamera
kevine30 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 dette så bra ut arti prosjekt bra med bilder du kom me der takker .. skal prøve å komme med film også .. må bare skaffe ett skikkelig videokamera det må du gjera ja
tool-nes Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 hvor mye tåler original innmat på disse motorene?
Andii2k7 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 hvor mye tåler original innmat på disse motorene? oida, vanskelig spm .. ehm .. innmaten min er orginal og har det helt fint .. jeg kjører nå på 1 bars ladetrykk .. regner med at der er mellom 300-340 hk .. usikker .. men jeg har litt lavere komp en orginalt siden jeg kjører på 3mm MLS toppakning .. og motoren tåler jo litt meir siden jeg også har ARP studs
tool-nes Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 hvor mye tåler original innmat på disse motorene? oida, vanskelig spm .. ehm .. innmaten min er orginal og har det helt fint .. jeg kjører nå på 1 bars ladetrykk .. regner med at der er mellom 300-340 hk .. usikker .. men jeg har litt lavere komp en orginalt siden jeg kjører på 3mm MLS toppakning .. og motoren tåler jo litt meir siden jeg også har ARP studs Oki, 300hk hadde holdt i lange baner for meg hehe Vil ha et bygg osm holder litt herjing, så tanken er å kjøre et stykke under grensa for hva ting tåler er. Klarer ikke helt å få tankene vekk ifra å begynne på et lite langtidsprosjekt. Lærer mye av denne tråden, og henter MYE inspirasjon
Clerion Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Kan du knipse noen bilder av hvor og hvordan du har fiksa olje ut, inn? Driver med samma bygger sjøl bare m20b20 Gjerne IC piping også =D
Andii2k7 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 hvor mye tåler original innmat på disse motorene? oida, vanskelig spm .. ehm .. innmaten min er orginal og har det helt fint .. jeg kjører nå på 1 bars ladetrykk .. regner med at der er mellom 300-340 hk .. usikker .. men jeg har litt lavere komp en orginalt siden jeg kjører på 3mm MLS toppakning .. og motoren tåler jo litt meir siden jeg også har ARP studs Oki, 300hk hadde holdt i lange baner for meg hehe Vil ha et bygg osm holder litt herjing, så tanken er å kjøre et stykke under grensa for hva ting tåler er. Klarer ikke helt å få tankene vekk ifra å begynne på et lite langtidsprosjekt. Lærer mye av denne tråden, og henter MYE inspirasjon janei kan iallefall si de sånn at det er ganske så arti .. men for å si de sånn så må du mest sannsynlig skifte clutch ganske så kjapt .. det må iallefall jeg nå .. men jeg har en sinter clutch pakke liggende så .. jamen det er bra at du henter mye inspirasjon herifra .. at folk liker å lese igjennom tråden min og kommer med fine tilbakemeldinger gir bare meg inspirasjon til å fortsette ;D
Andii2k7 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Kan du knipse noen bilder av hvor og hvordan du har fiksa olje ut, inn? Driver med samma bygger sjøl bare m20b20Gjerne IC piping også =D fant fram noen "gamle" bilder av piping til IC og oljeretur .. fant ikke noe på olje tur .. men skal ta bilde av det senere idag sånn at du kan få se .. oljeretur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå