Andii2k7 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 glemte å ta bilde av oljeturen idag .. skal se hva jeg får til i morgen jeg .. henta Sinter Clutch pakken min idag :D
Andii2k7 Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Den Lucky-pakka finner man på endel av bildene heheh .. lucky`en er alltid med
BMW327 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 tok litt nye bilder av bilen .. sett luftmassemåleren på sugesiden du! altså, filter-måler-turbo. det blir myye bedre.
furis81 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 tok litt nye bilder av bilen .. sett luftmassemåleren på sugesiden du! altså, filter-måler-turbo. det blir myye bedre. DET FUNKE IKKE NOE PÅ MIN IHVERFALL..!!
Andii2k7 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 jeg hadde luftmengdemåleren på sugesiden .. det funket ikke noe bedre for min del ..
mropsahl Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 leste akkurat gjennom hele prosjekte ditt, må si du har hatt mye motgang og uheld men satan for ett pågangsmot må bare ta av hatten for deg forresten, så du var inne på tanken om datasprut, det koster ikke så mye om man kjenner en som lager sjøl jeg har datasprut på min 318i siden hjernen på bilen min gikk i stykker. så da fikk jeg han til å lage datasprut til den. VELDIG overkill men gadd ikke styre så lenge med å finne ny hjerne
Andii2k7 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 leste akkurat gjennom hele prosjekte ditt, må si du har hatt mye motgang og uheld men satan for ett pågangsmot må bare ta av hatten for deg forresten, så du var inne på tanken om datasprut, det koster ikke så mye om man kjenner en som lager sjøl jeg har datasprut på min 318i siden hjernen på bilen min gikk i stykker. så da fikk jeg han til å lage datasprut til den. VELDIG overkill men gadd ikke styre så lenge med å finne ny hjerne takker for den du .. tar nesten av meg hatten for at du orket å lese igjennom hele tråden .. har vert inne på tanken ja, datasprut frister veldig .. men har ikke så utruli mye cash å putte i bilen nå siden jeg holder på med å kjøpe leilighet osv aah, hvor mye måtte du ut me for hele sulamitten da ?
mropsahl Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 det er ikke noe å ta av hatten for, det var bare en stor glede å lese gjennom tråden måtte ut med 5800,- tror jeg det blei, men jeg monterte det sjøl så det gjorde det mye billigere
Andii2k7 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 det er ikke noe å ta av hatten for, det var bare en stor glede å lese gjennom tråden måtte ut med 5800,- tror jeg det blei, men jeg monterte det sjøl så det gjorde det mye billigere okok .. janei montere det selv tror ikke jeg blir noe problem .. jeg for se når jeg får litt mere penger å rutte med
BMW327 Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 tok litt nye bilder av bilen .. sett luftmassemåleren på sugesiden du! altså, filter-måler-turbo. det blir myye bedre. DET FUNKE IKKE NOE PÅ MIN IHVERFALL..!! min tok kvelden om litt. tåler ikke trykke. vent å se. hehe. men på m50/52 sikkert fler, den måleren der må igjenn stå på trykk side. rart men sant. går også helt rart viss den er på SUGE side.
mropsahl Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 hvor mye måtte du ut med for sinter clutch pakka di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå