Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har nå prøvd å lese bruksanvisningen for Haltech E6S på "bare" 134 sider :? .. ganske så innvikla må jeg si .. om noen har erfaringer med haltech e6s og vet litt om autotune (automapping) så er det bare å skrike ut ! .. eller om noen har erfaring med å bare endre på noen verdier på map som allerede ligger inne på sprutet ;)

Skrevet
har nå prøvd å lese bruksanvisningen for Haltech E6S på "bare" 134 sider :? .. ganske så innvikla må jeg si .. om noen har erfaringer med haltech e6s og vet litt om autotune (automapping) så er det bare å skrike ut ! .. eller om noen har erfaring med å bare endre på noen verdier på map som allerede ligger inne på sprutet ;)

Med den mappen du har på sprutet skal det gå ann å starte den, eneste forskjellen er at han som hadde dette sprutet tidligere hadde 525cc dyser.. Nå husker ikke jeg hvor store du har, men mins noe om at du har mindre.

Får du tak i 525cc dyser kan du fint kjøre med den bort til noen som kan bremse den.

Har du mindre dyser vil den gå magert, med mappen som er på sprutet

Skrevet

Med den mappen du har på sprutet skal det gå ann å starte den, eneste forskjellen er at han som hadde dette sprutet tidligere hadde 525cc dyser.. Nå husker ikke jeg hvor store du har, men mins noe om at du har mindre.

Får du tak i 525cc dyser kan du fint kjøre med den bort til noen som kan bremse den.

jaa, jeg kjører på 340cc dyser .. men om jeg kjøper meg 525cc dyser kan jeg vell bare bruke mappen som ligger inne da ? :P .. heheh ..

Skrevet

jaa, jeg kjører på 340cc dyser .. men om jeg kjøper meg 525cc dyser kan jeg vell bare bruke mappen som ligger inne da ? :P .. heheh ..

I prinsippet kan du det ja, men er riktig som ehrnst sier her. Ingen motorer er like. Men for å starte den evt kjøre den pent bort til en som kan mappe er ikke noe problem. Men ingen svinkjøring kan fort gå galt da. Tipper det går greit den er mappet opp til 1,4bar mener jeg, men han som hadde dette sprutet hadde en del lavere komp enn det du har

Skrevet
trondeim er vell nermaste?. Du greie no vell å mappe den noke lunde sjølv sann du kan bruke bilen?

janei kan hende det :P .. vet ikke om jeg klarer å mappe eller endre på mappet selv .. har ikke vært borti det før så har ikke så mye peiling på det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...