Andii2k7 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Mm verdt og føge med her ja, faktisk en mulighet til og lære noe også Kan du ikke legge ut en video av bilen på veien da? Om det ikke allerede finnes hehe video kommer .. må bare skaffe video kamera osv
Andii2k7 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 har forresten skrudd en del idag ! .. men glemte såklart kameraet hjemme :S .. men jeg skal ta med meg kameraet i morgen å få tatt bilder .. monterte Haltech datasprutet, ny TPS, Luft temp sensor, trigger hjul og føler men når oppstart av bilen skulle sje var ikke alt helt som det skulle vere .. bilen startet etter veldig mye om og men .. går greit på tomgang .. men når jeg prøvde å kjøre den får den "tilbakeslag" i luftfilteret osv .. dvs bensinen antennes før den når cylinderene ? .. skal se på dette i morgen .. lurer på om TPS`en kanskje er feilkoblet .. men er ganske usikker siden verken jeg eller kompissen min som hjalp meg idag ikke har så veldig mye erfaring med datasprut .. skal ligge inne ett map fra før på sprutet, eneste forskjellen var vel at han hadde større dyser .. usikker på hva som skjer her ja ! .. hehe ..
Andii2k7 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 om noen vet hva som kan vere gale er det bare å skrike ut
Clerion Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Spørsmål, når jeg skal fyre bilen for første gang, hva bør jeg passe på?`;D M20B20 Turbo Har fjerna den slangen fra gasspjeldet til toppen.
limping00 Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 tenkte jeg skulle "friske" opp tråden litt med noen bilder om hvordan motoren på bilen såg ut før jeg begynte å hvordan den ser ut nå før før etter litt ombygging imsdal flaska er plassert der som ett "filter" for åndinga på toppdekselet som dere ser på dette bildet NEDOM så bruker jeg for tiden orginalbelgen fra turbo til LMM .. denne skal erstattes med en 3" 90 graders Cobra silikonbend .. da blir der også plass til ett luftfilter skal også inn en litt "stor" bestilling av deler snart da blir det kjøp av : cobrabend 90 graders 3" "sopp" luftfilter sorte baklykter sinter clutch shortshift grøftelys nytt stabstag ( kansje ) diverse nye kjøleslanger filter der som Imsdal flaska står osv når du setter på et filter på toppdekselet, hva gjør du med andre enden av slangen?
Andii2k7 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 Spørsmål, når jeg skal fyre bilen for første gang, hva bør jeg passe på?`;DM20B20 Turbo Har fjerna den slangen fra gasspjeldet til toppen. ehm .. litt mye .. hehe ... kan ta noen bilder i morgen av hvordan ting skal vere .. nei du må jo passe på at alt er som det skal vere .. hehe .. sjekke alle vakum slanger osv .. jeg har tetta diverse slanger på spjeldhuset også .. men er ganske mye du må tenke på .. om du kiker igjennom tråden her finner du div bilder og forklaringer på hva jeg har gjort .. oljetrykk å at turboen får olje osv er jo vesentlig .. høre etter om det kommer noen rare lyder ..
Andii2k7 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 limping00 : når du setter filter på toppdekselet må du tette "hullet" på spjeldhuset der slangen gikk innpå ..
Andii2k7 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 jeg glemte såklart kameraet idag også ! .. SKAL huske det i morgen !!! .. må ta noen bilder .. prøver å få tak i en kar her i området som kan Haltech sprut for å se om han kan hjelpe meg med bilen
Clerion Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Spørsmål, når jeg skal fyre bilen for første gang, hva bør jeg passe på?`;DM20B20 Turbo Har fjerna den slangen fra gasspjeldet til toppen. ehm .. litt mye .. hehe ... kan ta noen bilder i morgen av hvordan ting skal vere .. nei du må jo passe på at alt er som det skal vere .. hehe .. sjekke alle vakum slanger osv .. jeg har tetta diverse slanger på spjeldhuset også .. men er ganske mye du må tenke på .. om du kiker igjennom tråden her finner du div bilder og forklaringer på hva jeg har gjort .. oljetrykk å at turboen får olje osv er jo vesentlig .. høre etter om det kommer noen rare lyder .. Har strupet den slangen fra spjeldet. Tenkte å koble av reture på olja, dra ut tennpluggene og dra den på starter`n til jeg så det kom olje. Innvendinger? =p
Clerion Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Men altså... LMM Jeg har den på spjeldsida. Er det noen fasit?
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Spørsmål, når jeg skal fyre bilen for første gang, hva bør jeg passe på?`;DM20B20 Turbo Har fjerna den slangen fra gasspjeldet til toppen. ehm .. litt mye .. hehe ... kan ta noen bilder i morgen av hvordan ting skal vere .. nei du må jo passe på at alt er som det skal vere .. hehe .. sjekke alle vakum slanger osv .. jeg har tetta diverse slanger på spjeldhuset også .. men er ganske mye du må tenke på .. om du kiker igjennom tråden her finner du div bilder og forklaringer på hva jeg har gjort .. oljetrykk å at turboen får olje osv er jo vesentlig .. høre etter om det kommer noen rare lyder .. Har strupet den slangen fra spjeldet. Tenkte å koble av reture på olja, dra ut tennpluggene og dra den på starter`n til jeg så det kom olje. Innvendinger? =p høres bra ut det ..
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Men altså... LMMJeg har den på spjeldsida. Er det noen fasit? jeg har kjørt med LMM på trykksiden ( spjeldsiden ) lenge .. det fungerer .. men nå holder jeg på med datasprut fordi LMM er ikke optimalt uansett .. men funker på trykksiden jaa .. mange sier at du sprenger lmmen når du har den der .. altså ødelegger "døra" i LMM`en .. jeg har ikke opplevd dette enda og da har jeg vert oppi 1.4 i ladetrykk .. kjører du med turbochip osv eller bare tilleggs sprut ?
Clerion Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 "Kjører" med nada og nada (= Prøvestarta i dag, virket lovende bare man får skifta litt plugger og justert tenning etc =p Pumpa btw ut nesten all olja ;D Hadde ikke stramma filteret ordentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå