JonasD Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Hvor blir det av bildene ble som lovd, da Anders?
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 "Kjører" med nada og nada (=Prøvestarta i dag, virket lovende bare man får skifta litt plugger og justert tenning etc =p Pumpa btw ut nesten all olja ;D Hadde ikke stramma filteret ordentlig! kjører med nada og nada faktisk .. hehe .. skal ikke du sette på noe da ? .. bare kjøre med orginal hjerne og oppsett ? .. hehe .. bra at olja ble pumpa da iallefall xD
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Hvor blir det av bildene ble som lovd, da Anders? nei jeg lover og lover men FAILER .. hehe .. glemmer kameraet hjemme hele tiden .. men skal kansje sta å skru i morgen .. og nå har jeg lett fram kameraet allerede slik at jeg skal huske det .. men vet ikke om jeg skal skru da, for jeg skal kansje sta å kikke på en E30 M3 som en kompiss av meg lurer på å kjøpe
Clerion Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 "Kjører" med nada og nada (=Prøvestarta i dag, virket lovende bare man får skifta litt plugger og justert tenning etc =p Pumpa btw ut nesten all olja ;D Hadde ikke stramma filteret ordentlig! kjører med nada og nada faktisk .. hehe .. skal ikke du sette på noe da ? .. bare kjøre med orginal hjerne og oppsett ? .. hehe .. bra at olja ble pumpa da iallefall xD Sant sant ;D Nei tror ikke jeg skal ha noe^^ Er det ikke ett helvete å chippe preface da? Hadde ikke gjort noe med en chip. Men er vel såpass mye "mekanisk"fysisk"ting å skru på" =p at man fikser det meste med justeringer?
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 "Kjører" med nada og nada (=Prøvestarta i dag, virket lovende bare man får skifta litt plugger og justert tenning etc =p Pumpa btw ut nesten all olja ;D Hadde ikke stramma filteret ordentlig! kjører med nada og nada faktisk .. hehe .. skal ikke du sette på noe da ? .. bare kjøre med orginal hjerne og oppsett ? .. hehe .. bra at olja ble pumpa da iallefall xD Sant sant ;D Nei tror ikke jeg skal ha noe^^ Er det ikke ett helvete å chippe preface da? Hadde ikke gjort noe med en chip. Men er vel såpass mye "mekanisk"fysisk"ting å skru på" =p at man fikser det meste med justeringer? tror ikke det skal vere noe problem .. jeg har jo en turbochip liggende som jeg vurderer å selge .. den er beregnet på 340cc dyser og ca 1 bar i ladetrykk .. er jo ganske så plug and play .. og chipper trenger ikke å vere laget for en spesiell hjerne .. jeg har brukt den chippen på flere hjerner .. fungerer fint .. eneste den gjør er jo å fortelle at bilen skal ha mer bensin osv .. så eneste du trenger da er jo større dyser .. for kjøre turbo uten å skifte til større dyser osv er jo vell ganske meningsløst ..
Clerion Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Har dyser liggende, ikke brydd meg om å bytte de enda =p få de på FMS til å gjøre det tror jeg. Manometeret på trykkregulatoren viste 6 bar under oppstart ;D Kommer til å kjøre 0,4-0,6 i ladetrykk tenker jeg. Blir ingen ræææserbil^^ Orgianl innmat og i det heletatt.
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Har dyser liggende, ikke brydd meg om å bytte de enda =p få de på FMS til å gjøre det tror jeg.Manometeret på trykkregulatoren viste 6 bar under oppstart ;D Kommer til å kjøre 0,4-0,6 i ladetrykk tenker jeg. Blir ingen ræææserbil^^ Orgianl innmat og i det heletatt. aha .. 6 bar i bensintrykk ? .. det var jo mye .. jeg kjører jo på 3.2 .. okey .. janei jeg har jo chippen liggende om du er interissert .. går fint å kjøre på 0.4-0.6 på den
Clerion Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Grunntrykk er.... Tomgang? =p Justere den til det^^ Okei =D skal høre hva de på FMS mener. Så kjøper jeg om det er ett must ;D
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 ja .. 3.1-3.2 i grunntrykk på tomgang når det ikke er vakum slange på BTR`en .. jeg ser jo føre meg at viss du har 6 bar på tomgang da vill jo vell den bare drukne ..
Andii2k7 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 hehe .. ingen problem .. har du lagt ut prosjektet eller ?
Andii2k7 Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 monterte datasprut .. så fikk fjerna LMM .. fjerna også dumpventil for å få ett rakt og pent rør xD .. hehe
Andii2k7 Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 monterte andre baklykter også ! før: etter:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå