Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
"Kjører" med nada og nada (=

Prøvestarta i dag, virket lovende bare man får skifta litt plugger og justert tenning etc =p

Pumpa btw ut nesten all olja ;D Hadde ikke stramma filteret ordentlig!

kjører med nada og nada faktisk :P .. hehe .. skal ikke du sette på noe da ? .. bare kjøre med orginal hjerne og oppsett ? ..

hehe .. bra at olja ble pumpa da iallefall xD

Skrevet
Hvor blir det av bildene ble som lovd, da Anders? :P

nei jeg lover og lover men FAILER .. hehe .. glemmer kameraet hjemme hele tiden .. men skal kansje sta å skru i morgen .. og nå har jeg lett fram kameraet allerede slik at jeg skal huske det :) .. men vet ikke om jeg skal skru da, for jeg skal kansje sta å kikke på en E30 M3 som en kompiss av meg lurer på å kjøpe :P

Skrevet

Prøvestarta i dag, virket lovende bare man får skifta litt plugger og justert tenning etc =p

kjører med nada og nada faktisk :P .. hehe .. skal ikke du sette på noe da ? .. bare kjøre med orginal hjerne og oppsett ? ..

Sant sant ;D

Nei tror ikke jeg skal ha noe^^ Er det ikke ett helvete å chippe preface da?

Hadde ikke gjort noe med en chip. Men er vel såpass mye "mekanisk"fysisk"ting å skru på" =p at man fikser det meste med justeringer?

Skrevet

Sant sant ;D

Nei tror ikke jeg skal ha noe^^ Er det ikke ett helvete å chippe preface

da?

Hadde ikke gjort noe med en chip. Men er vel såpass mye "mekanisk"fysisk"ting å skru på" =p at man fikser det meste med justeringer?

tror ikke det skal vere noe problem .. jeg har jo en turbochip liggende som jeg vurderer å selge .. den er beregnet på 340cc dyser og ca 1 bar i ladetrykk .. er jo ganske så plug and play .. og chipper trenger ikke å vere laget for en spesiell hjerne .. jeg har brukt den chippen på flere hjerner .. fungerer fint .. eneste den gjør er jo å fortelle at bilen skal ha mer bensin osv .. så eneste du trenger da er jo større dyser .. for kjøre turbo uten å skifte til større dyser osv er jo vell ganske meningsløst .. :P

Skrevet

Har dyser liggende, ikke brydd meg om å bytte de enda =p få de på FMS til å gjøre det tror jeg.

Manometeret på trykkregulatoren viste 6 bar under oppstart ;D

Kommer til å kjøre 0,4-0,6 i ladetrykk tenker jeg. Blir ingen ræææserbil^^

Orgianl innmat og i det heletatt.

Skrevet
Har dyser liggende, ikke brydd meg om å bytte de enda =p få de på FMS til å gjøre det tror jeg.

Manometeret på trykkregulatoren viste 6 bar under oppstart ;D

Kommer til å kjøre 0,4-0,6 i ladetrykk tenker jeg. Blir ingen ræææserbil^^

Orgianl innmat og i det heletatt.

aha .. 6 bar i bensintrykk ? :o .. det var jo mye .. jeg kjører jo på 3.2 ..

okey .. janei jeg har jo chippen liggende om du er interissert .. går fint å kjøre på 0.4-0.6 på den ;)

Skrevet

ja .. 3.1-3.2 i grunntrykk på tomgang når det ikke er vakum slange på BTR`en .. jeg ser jo føre meg at viss du har 6 bar på tomgang da vill jo vell den bare drukne ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...