integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Får legge inn noen ord her jeg også da. Du kan ikke bruke lavohm på det sprutet pga måten det er kobla på. (e6k/x takler fint lavohm) En måte for å gjøre en grovjustering slik at den blir bedre med dine dyser er: gå online på sprutet. -lagre mappen (greit å ha) -gå til fuel map (ctrl-f) -marker alle søylene med å holde inn ctrl og bruke pil høyre/venstre -trykke på all ranges (alt-r) -øke 50% (alt-p og så 50) Når du trykker enter på prosent change kan det ta laaang tid før den jobber seg ferdig. 1-4min.. Da er bensinen iallefall mye bedre enn den var
Andii2k7 Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Får legge inn noen ord her jeg også da. Du kan ikke bruke lavohm på det sprutet pga måten det er kobla på. (e6k/x takler fint lavohm) En måte for å gjøre en grovjustering slik at den blir bedre med dine dyser er: gå online på sprutet. -lagre mappen (greit å ha) -gå til fuel map (ctrl-f) -marker alle søylene med å holde inn ctrl og bruke pil høyre/venstre -trykke på all ranges (alt-r) -øke 50% (alt-p og så 50) Når du trykker enter på prosent change kan det ta laaang tid før den jobber seg ferdig. 1-4min.. Da er bensinen iallefall mye bedre enn den var takker og bukker skal prøve på dette i morgen eller dagen etterpå å se om det hjelper
Andii2k7 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 heihei folkens og gått nyttår !! jeg har kikket litt på bmwen og dataspruten som står i varm garasje i dette kalde været idag ! jeg endra fuel settings`en på sprutet og alt gikk bra der .. men så såg jeg at nede på motor oversikt plassen på sprutet står der Throttle Position : FAULT den skal vere rett koblet .. men må jeg kalibrere eller noe sant i sprutet ? takker og bukker for hjelp !
E30 Andreas Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 tps må kalibreres ja, skal gjøres i sprutet, menn rart det står fault? bla deg igjennom menyene og finn kalibreringa, skal ikke være så vanskelig å finne, skal væe sånn slipp gassen helt, trykk space. gi full gass trykk space osv Andreas
Andii2k7 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 tps må kalibreres ja, skal gjøres i sprutet, menn rart det står fault?bla deg igjennom menyene og finn kalibreringa, skal ikke være så vanskelig å finne, skal væe sånn slipp gassen helt, trykk space. gi full gass trykk space osv Andreas jepp .. skal prøve på dette i morgen ! .. kan hende jeg får liv i beistet .. takker for hjelp !
Andii2k7 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 idag har jeg kalibrert TPS og fått alt til å fungere .. hadde oppstart av bilen og alt virket lovende ! .. gjenstår bare å sveise på temp sensor i trykkrør og noen andre småting .. så blir det prøvetur !
Andii2k7 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 hehe .. jaa .. fikk jo innstilt den også .. men var nokk TPS`en som var hovud problemet tror jeg
FirstPrice Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 289 hk / 346 Nm 0.9 Bar Med hva slags turbo? Måla på snurra?
Andii2k7 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 289 hk / 346 Nm 0.9 Bar Med hva slags turbo? Måla på snurra? JDM .. T3/T4
Andii2k7 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 da er TPS sveist på trykkrør og alt ferdig koblet venter bare på at snøven skal forsvinne slik jeg kan ta en prøvetur !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå