Andii2k7 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 jeg husker ikke helt åssen TPS jeg fikk med sprutet desverre .. er fra en annen bmw tror jeg ? ..
Andii2k7 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 har sett litt på værmeldingene framover .. er meldt minusgrader og snøv framover :@ .. så blir nokk ingen filmtur på en stund enda .. jeg har fjerna viskose vifta pga defekt .. og skal en av dagene montere en elektrisk som jeg har liggende .. skal også bytte reg reim og strammehjul
|Ole| Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 ok. ka ska eg bruka då? kor får eg tag i? eg har hørt att man kan bruke fra e36 men da må man lage en brankett...?
Andii2k7 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 jaa, kan hende det var fra en e36 man måtte bruke .. braketten er ingen stress å lage .. bare å ta en tynn stålplate å bore 3 hull i ..
Andii2k7 Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 har idag tatt ut ijenn bensinpumpa og lodda skikkelig kablene osv og satt den på plass .. har også fiklet litt med sprutet og turtalls sperre osv .. men sliter med en sikring .. tror det er nr 10 .. er en på 7,5A .. når den ryker så fungerer ikke varmeanlegget, turtall telleren, temp måler eller bensin måler .. jeg skifter sikring, vrir om tenningen og da ryker sikringen igjenn med det samme .. om noen her har vert borti det problemet med den sikringen så skrik ut !
Andii2k7 Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 regner med det ja .. men aner ikke hvor ..
|Ole| Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 regner med det ja .. men aner ikke hvor .. Man gjer som regel ikkje det, eg hadde samme problemet på min forrige bil...Sikringa til instrumenta rauk konstant, da var det en ledning framme i motor rommet som gjekk til jord...
|Ole| Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 + 7 andre punkt som eg fant i samme slengen, forrige eiger eller han før der igjen hadde slurva litt
Andii2k7 Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 heheh .. skal prøve å finne dem i helgen kansje .. hvordan fant du feilene da ?
|Ole| Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Eg fant dei ved hjelp av synet mitt Men vist du har en elektriker kompiss har vel han tilgang til måleutstyr
Andii2k7 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 hehe .. har faktisk fagbrev og er elektromontør selv men tenkte om noen hadde samme problemet med denne sikringen at de kansje kunne fortelle meg hva som kunne vere feil slik jeg slapp og lete og søke .. menmen, må vell til å feilsøke da !
Andii2k7 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 LITEN video av RPM limit http://www.youtube.com/watch?v=WJQOakohcbE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå