Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Prøv youtube :wink:

hehe .. ja, men må jeg legge ut filmene der å legge linker til dei her ? .. eller kan jeg legge ut filmer direkte her på bimmers ?

du må legge ut på youtube, og linke hit
Skrevet

hehe .. ja, men må jeg legge ut filmene der å legge linker til dei her ? .. eller kan jeg legge ut filmer direkte her på bimmers ?

okok :) .. da for jeg gjøre det :P .. må også finne ett passe bra kamera å filme med .. eller en passe god tlf .. har iphone jeg ! .. å det fungerer ikke så bra å filme med den :S .. :P

Skrevet

fet proskjet !!! Får helt vondt i kroppen når jeg ser sån, blir helt gira..

skal bygge Turbo selv i sommer....

Men du har ikke vurdert å ha lmm på suge siden?? Har hørt at de kan gå litt fortere i stykker når de står på trykk siden..

Skrevet

okok :) .. da for jeg gjøre det :P .. må også finne ett passe bra kamera å filme med .. eller en passe god tlf .. har iphone jeg ! .. å det fungerer ikke så bra å filme med den :S .. :P

Huff, nei.. Iphone har drittkamera :lol:

Skrevet

Men du har ikke vurdert å ha lmm på suge siden?? Har hørt at de kan gå litt fortere i stykker når de står på trykk siden..

hehe .. janei er arti å bygge turbo :D ..

jeg vurderte å ha LMM`en der ja .. men er ikke plass :S .. finnes mange løsninger på å ha den på sugesiden også .. men er enklest å ha den på trykksiden .. varer nokk en stund :P

Skrevet

jeg vurderte å ha LMM`en der ja .. men er ikke plass :S .. finnes mange løsninger på å ha den på sugesiden også .. men er enklest å ha den på trykksiden .. varer nokk en stund :P

Ja det er akkurat ikke god plass fra før, så kommer det en turbo. Det gjør ikke til at det blir ber plass heler...

Må bare si det igjen.. FEEEEEEEET prosjekt !!!!!

Skrevet

Ja det er akkurat ikke god plass fra før, så kommer det en turbo. Det gjør ikke til at det blir ber plass heler...

Må bare si det igjen.. FEEEEEEEET prosjekt !!!!!

så sant så sant :) ..

takker å bukker for kommentaren :D

Skrevet
Dette blir FETT! følger med her :D

mye som gjenstår?

takktakk :) ..

njea .. litt, bygge eksos anlegg f.eks ..

men nå gjenstår egentlig bare kosearbeid ellers :P ..

har fått gjort en del idag da, laga til nye oljekjøle systemet, festa grenerør med pakninger osv, festa turbo med pakninger osv .. laga til olje tur/retur fra turbo :) .. osv osv ..

i morgen kommer flere bilder :) ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...