Andii2k7 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 for dere som vet, er det mulig å legge ut filmer her på bimmers ?
Andii2k7 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Prøv youtube hehe .. ja, men må jeg legge ut filmene der å legge linker til dei her ? .. eller kan jeg legge ut filmer direkte her på bimmers ?
Terje325i Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Prøv youtube hehe .. ja, men må jeg legge ut filmene der å legge linker til dei her ? .. eller kan jeg legge ut filmer direkte her på bimmers ? du må legge ut på youtube, og linke hit
Andii2k7 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Prøv youtube hehe .. ja, men må jeg legge ut filmene der å legge linker til dei her ? .. eller kan jeg legge ut filmer direkte her på bimmers ? du må legge ut på youtube, og linke hit okok .. da for jeg gjøre det .. må også finne ett passe bra kamera å filme med .. eller en passe god tlf .. har iphone jeg ! .. å det fungerer ikke så bra å filme med den :S ..
KalMar Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 fet proskjet !!! Får helt vondt i kroppen når jeg ser sån, blir helt gira.. skal bygge Turbo selv i sommer.... Men du har ikke vurdert å ha lmm på suge siden?? Har hørt at de kan gå litt fortere i stykker når de står på trykk siden..
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Prøv youtube hehe .. ja, men må jeg legge ut filmene der å legge linker til dei her ? .. eller kan jeg legge ut filmer direkte her på bimmers ? du må legge ut på youtube, og linke hit okok .. da for jeg gjøre det .. må også finne ett passe bra kamera å filme med .. eller en passe god tlf .. har iphone jeg ! .. å det fungerer ikke så bra å filme med den :S .. Huff, nei.. Iphone har drittkamera
|Ole| Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Den holder nokk ei god stund Skal altid sjå positivt på det vettu
Andii2k7 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 fet proskjet !!! Får helt vondt i kroppen når jeg ser sån, blir helt gira..skal bygge Turbo selv i sommer.... Men du har ikke vurdert å ha lmm på suge siden?? Har hørt at de kan gå litt fortere i stykker når de står på trykk siden.. hehe .. janei er arti å bygge turbo .. jeg vurderte å ha LMM`en der ja .. men er ikke plass :S .. finnes mange løsninger på å ha den på sugesiden også .. men er enklest å ha den på trykksiden .. varer nokk en stund
Andii2k7 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Den holder nokk ei god stund Skal altid sjå positivt på det vettu jess
KalMar Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 fet proskjet !!! Får helt vondt i kroppen når jeg ser sån, blir helt gira..skal bygge Turbo selv i sommer.... Men du har ikke vurdert å ha lmm på suge siden?? Har hørt at de kan gå litt fortere i stykker når de står på trykk siden.. hehe .. janei er arti å bygge turbo .. jeg vurderte å ha LMM`en der ja .. men er ikke plass :S .. finnes mange løsninger på å ha den på sugesiden også .. men er enklest å ha den på trykksiden .. varer nokk en stund Ja det er akkurat ikke god plass fra før, så kommer det en turbo. Det gjør ikke til at det blir ber plass heler... Må bare si det igjen.. FEEEEEEEET prosjekt !!!!!
545haj Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Dette blir FETT! følger med her mye som gjenstår?
Andii2k7 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 fet proskjet !!! Får helt vondt i kroppen når jeg ser sån, blir helt gira..skal bygge Turbo selv i sommer.... Men du har ikke vurdert å ha lmm på suge siden?? Har hørt at de kan gå litt fortere i stykker når de står på trykk siden.. hehe .. janei er arti å bygge turbo .. jeg vurderte å ha LMM`en der ja .. men er ikke plass :S .. finnes mange løsninger på å ha den på sugesiden også .. men er enklest å ha den på trykksiden .. varer nokk en stund Ja det er akkurat ikke god plass fra før, så kommer det en turbo. Det gjør ikke til at det blir ber plass heler... Må bare si det igjen.. FEEEEEEEET prosjekt !!!!! så sant så sant .. takker å bukker for kommentaren
Andii2k7 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Dette blir FETT! følger med her mye som gjenstår? takktakk .. njea .. litt, bygge eksos anlegg f.eks .. men nå gjenstår egentlig bare kosearbeid ellers .. har fått gjort en del idag da, laga til nye oljekjøle systemet, festa grenerør med pakninger osv, festa turbo med pakninger osv .. laga til olje tur/retur fra turbo .. osv osv .. i morgen kommer flere bilder ..
545haj Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Bilder? mye du betalte for komplett turbo kit? er det sånn kina greier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå