Gå til innhold

min første m3

Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen hentet jeg i Stockholm for en drøy uke siden. M3, 93 mod. 170 000 på teller`n. Stand: helt grei, en foring i bakstilling, færer bak + diverse småplukk. Alle oljer og filter skiftet fredag den 13/2. Kun Castrol ble fylt på igjen. Bilen er helt grei i lakken, en del rust på bagasjelokket, litt bak framhjulene på framskjermene. bilen har den meste av utstyr, bortsett ifra takluke helskinn Vader, men den har Alcantara isteden. Hvorfor vet jeg ikke :cry: . Den har alarm og fjenstyrt sentrallås, tror det er etterpåmontert. Motor og driv føles helt ok, litt slitt er jo ikke nytt? har jo gått 170 000.

Har masse bilder, og lurer egentlig på hva den ca er verdt ferdig momset her til lands :) så jeg vet om jeg har gjort et godt ell dårlig kjøp.

n6mjkyhf1igloxgcrs76.jpg

rqvaoteavw6nztnxggdm.jpg

c8v26wjs2v7k1w72opo4.jpg

wvxvrzp36kdge00c4a2y.jpg

roibwo1pzcte5eoissxa.jpg

fjo48psb1wzqts7b7evi.jpg

8w7gn89yzh53ohx9taxq.jpg

ka95dq8zf9rv86bep5qt.jpg

zdjkyc2nkt3r2e38afky.jpg

843rhsnxqaoe7eieta99.jpg

8q6ov97dfe9udi1ygo50.jpg

1t4ac83rgjgns63mkr4m.jpg

vf41q01xozh6bpvxgwqs.jpg

xp1ww3md8yb6dniizgyk.jpg

5nx9s9f0tf25ts1yrj39.jpg

ezsag0lneyn6kyu9xxb7.jpg

rrl8p5e82ijccv1sih0z.jpg

s5xp6z1ni5bko84kkmoo.jpg

3z762ia2oo17sgh03mub.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ingen planer om å selge denne bilen :D vill ha den selv, planen var å bruke den som bane/driftebil egentlig. Har planer om å kjøpe meg en 320ic m-teck, en ganske shabby en, som fortjener masse stell/påkost og skru dette interiøret over i 320`n. bruke den som bruksbil. engangsavgiften er på 106 tusen + vrakpant mener jeg. bruker heller de pengene på motor, driv og understell. virker som en bedre investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusta skal tas og alt annet småplukk som er utvendig. Blir powerflex rundt om, 25mm senk forran og 15 bak fra. Interiør skal ribes, renses og lagres. 18" skal lakkeres og lagres. Har mer ell mindre kjøpt Recaro stol og justerbare gule koni bak. Om jeg og Svend Olav blir enige om pris :D Senere blir det rally bur fra PedersenRacing, 4-punkt, Simons bakpotte og fuelcell. Håper jeg blir ferdig med dette før Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundetider? Jeg har rimlig begrensede kjøreferdigheter for å si det sånn :lol: nei da, tenkte å debutere i prodrift club i år. Så det blir nok bare en bil som man kan kjøre ifra seg galskapen med og ha det jæ.... morro med. det er planen per dags dato :oops: bedre å gjøre det på bane enn å herje på veien? Dårlige minner ifra det, men det gikk heldigvis bra med meg så er ikke mye man kan gjøre enn å le av det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Testet bilen på Gatebil i dag. Gikk helt greit bortsett ifra en liten krasj med en viss svensk carbon Volvo. Lindgren, Lindsröm, eller no sånt. Respekt til gutta som kan kjøre bil, for det kan tydeligvis ikke jeg enda :) hehe Det ser ganske lett ut men det er ganske anderledes når du først sitter der og kjører selv. Men det var helt vanvittig morro, og det skal gjentas framover håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet bilen på Gatebil i dag. Gikk helt greit bortsett ifra en liten krasj med en viss svensk carbon Volvo. Lindgren, Lindsröm, eller no sånt. Respekt til gutta som kan kjøre bil, for det kan tydeligvis ikke jeg enda :) hehe Det ser ganske lett ut men det er ganske anderledes når du først sitter der og kjører selv. Men det var helt vanvittig morro, og det skal gjentas framover håper jeg.

hehe morro med banebil

åssen gikk det da:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...