tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Denne bilen hentet jeg i Stockholm for en drøy uke siden. M3, 93 mod. 170 000 på teller`n. Stand: helt grei, en foring i bakstilling, færer bak + diverse småplukk. Alle oljer og filter skiftet fredag den 13/2. Kun Castrol ble fylt på igjen. Bilen er helt grei i lakken, en del rust på bagasjelokket, litt bak framhjulene på framskjermene. bilen har den meste av utstyr, bortsett ifra takluke helskinn Vader, men den har Alcantara isteden. Hvorfor vet jeg ikke . Den har alarm og fjenstyrt sentrallås, tror det er etterpåmontert. Motor og driv føles helt ok, litt slitt er jo ikke nytt? har jo gått 170 000. Har masse bilder, og lurer egentlig på hva den ca er verdt ferdig momset her til lands så jeg vet om jeg har gjort et godt ell dårlig kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 er planen skilter på bilen? får du tatt det som er av rust og slikt så vil jeg nok tipper rundt 200, det de felste av dem ligger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Får du fjernet rusten og tatt alt blir jo dette en knall bil det:) Tror dakargul er den vanskeligste fargen å ha mtp salg, men tøff er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Har ingen planer om å selge denne bilen vill ha den selv, planen var å bruke den som bane/driftebil egentlig. Har planer om å kjøpe meg en 320ic m-teck, en ganske shabby en, som fortjener masse stell/påkost og skru dette interiøret over i 320`n. bruke den som bruksbil. engangsavgiften er på 106 tusen + vrakpant mener jeg. bruker heller de pengene på motor, driv og understell. virker som en bedre investering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Rusta skal tas og alt annet småplukk som er utvendig. Blir powerflex rundt om, 25mm senk forran og 15 bak fra. Interiør skal ribes, renses og lagres. 18" skal lakkeres og lagres. Har mer ell mindre kjøpt Recaro stol og justerbare gule koni bak. Om jeg og Svend Olav blir enige om pris Senere blir det rally bur fra PedersenRacing, 4-punkt, Simons bakpotte og fuelcell. Håper jeg blir ferdig med dette før Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Bra plan Satses det på rundetider eller herjekjøring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Rundetider? Jeg har rimlig begrensede kjøreferdigheter for å si det sånn nei da, tenkte å debutere i prodrift club i år. Så det blir nok bare en bil som man kan kjøre ifra seg galskapen med og ha det jæ.... morro med. det er planen per dags dato bedre å gjøre det på bane enn å herje på veien? Dårlige minner ifra det, men det gikk heldigvis bra med meg så er ikke mye man kan gjøre enn å le av det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 se der var det bilder av bilen ja! Men ble det banebil isteden? syns du sa du skulle ha skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 se der var det bilder av bilen ja! Men ble det banebil isteden? syns du sa du skulle ha skilter på den? blir banebil desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 føler man får mer morro for pengene rett og slett, kommer et stykke om man legger 100k i en sånn bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 med 100k så får du mye snadder ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Testet bilen på Gatebil i dag. Gikk helt greit bortsett ifra en liten krasj med en viss svensk carbon Volvo. Lindgren, Lindsröm, eller no sånt. Respekt til gutta som kan kjøre bil, for det kan tydeligvis ikke jeg enda hehe Det ser ganske lett ut men det er ganske anderledes når du først sitter der og kjører selv. Men det var helt vanvittig morro, og det skal gjentas framover håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Testet bilen på Gatebil i dag. Gikk helt greit bortsett ifra en liten krasj med en viss svensk carbon Volvo. Lindgren, Lindsröm, eller no sånt. Respekt til gutta som kan kjøre bil, for det kan tydeligvis ikke jeg enda hehe Det ser ganske lett ut men det er ganske anderledes når du først sitter der og kjører selv. Men det var helt vanvittig morro, og det skal gjentas framover håper jeg. hehe morro med banebil åssen gikk det da:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 lurer på åssen denne m3n ser ut nå jeg.. ræva til lundgren så ikke bra ut etter du hilste på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå