Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Facelift grill nyrer selges eller byttes i orginale / pre-facelift nyrer.

Alle festene/taggene er hele!

Har også et par pre-facelift rammer, hvor noen av festene er dårlige.

Se bilder og kom med bud! 8)

cqymhlmuzvq2dwwgk13j.jpg

z0lur26lv56ndhjefxow.jpg

u2ir8edbp83ssuf36pf4.jpg

rra7yqkbdyzprfbl39ut.jpg

f2crdadnoi6qrux8grgd.jpg

i7352kviuz0ywbrdydmf.jpg

kks1zywm9elh07mj5nn1.jpg

aiubsk258ax8qq9m90t6.jpg

Skrevet

Hva mener du med at du vil bytte mot orginale? At du vil ha helt de samme, bare orginale? De ser jo isåfall helt like ut?

Forøvrig så er det jo ikke så forlokkende å by på de når de ikke en gang er vasket..

Skrevet
Hva mener du med at du vil bytte mot orginale? At du vil ha helt de samme, bare orginale? De ser jo isåfall helt like ut?

Forøvrig så er det jo ikke så forlokkende å by på de når de ikke en gang er vasket..

Bytter mot "ikke facelift" nyrer, er ikke helt samme form/fassong på de, selv om de ligner. Kan sikkert vaske de og legge ut nye bilder hvis du er intr. Men er ihvertfall ingen ødelagte fester på de! :wink:

Skrevet

Ok... bare det jeg ville ha fram. Facelift og ikke facelift er jo fortsatt orginale.

Men om bilen facelift nyrene sitter på bilen din orginalt, så vil ikke pre-facelift nyrene passe i grillrammen din.

Skrevet
Ok... bare det jeg ville ha fram. Facelift og ikke facelift er jo fortsatt orginale.

Men om bilen facelift nyrene sitter på bilen din orginalt, så vil ikke pre-facelift nyrene passe i grillrammen din.

Er pre-facelift grillramme jeg har, så facelift nyrene passer ikke. Derfor jeg vil bytte mot pre-facelift :wink:

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...