ParamedicX5 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Endelig ble den min...og snart kan den bli din. 2008 BMW 325DA Cab. E93 - Alpine White F.reg. mars 2008 - 197 HK - Automat m/ F1 gir, km.stand 26.000. Ny i Norge! SUPERUTSTYRT : - Comfort Access (dvs nøkkelfri bil - fjernstyrt tak) - Individual stereoanlegget med 1600W og subwoffer - Girhendel på ratt - Formel 1 giring - BMW Aerodynamic front og bakfanger (org) - M3 iDrive-knott og M3-baklukespoiler - 19” Lettmetallfelger fra BMW, design 230 m/ Nokian R vinterdekk - LED Angel Eyes - GP Thunder 7500 K - H11 FOg Lights I tillegg: 521 - Regnsensor 508 - Parkeringssensore - bak/foran 522 - BiXenon lys 524 - Adaptive kurvelys 534 - Klimaautomatikk 536 - Kupévarmer m/ fjernkontroll 541 - Aktiv Cruise Control (radarstyrt m/brems/gass) 3AC - Elektrisk innfellbart tilhengerfeste 5ACA - Fjernlysassistent 609 - Navigasjonsystem Professional 620 - Stemmestyring 644 - Forberedt for mobiltelefon med Blåtann 672 - CD-Veklser / DVD spiller (front) 760 - Individual Høyglans Shadow Line 775 - BMW Individual antrasitt taktrekk 7RR - Dynamikk pakke 7RS - Komfort pakke 205 - Automatgir 216 - Servotronic 249 - Multifunksjonstaster på rattet 302 - Alarm 313 - Ytterspeilpakke 322 - Comfort Access 358 - Klimakomfort frontrute 423 - Velour fotmatter 430 - Automatisk avblendbare speil 459 - Elektrisk setejustering med minne for førersetet 464 - Gjennomlastningssystem 481 - Sportsseter for fører og forsetepassasjer 488 - Korsryggstøtte for fører og forsetepassasjer 493 - Oppbevaringspakke 494 - Setevarme foran 4AE - Midtarmlene foran 563 - Lyspakke ++++++++++++ mye mere Se også: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16421321 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Nydelig bil!! Gratulerer så mye! Har du noen planer for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Nydelig bil!! Gratulerer så mye! Har du noen planer for denne? ESS tuning, og sote ruter til uka. Deretter blir det senking og 20" Breyton Race GTS (om jeg får tak i noen)... Deretter blir den vel byttet inn i en X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Gratulerer med - og nå må jeg telle her - E9x nr. 5 vel, ikke verst. Og har ikke jeg sett den bilen før?! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=124046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Gratulerer med - og nå må jeg telle her - E9x nr. 5 vel, ikke verst. Og har ikke jeg sett den bilen før?! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=124046 Ja, dette er nr 5. Og ja, du har nok sett den før ja:-) Han har blitt foræder, og gått over til Mazda, så jeg måtte sikre meg smykket, før den forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Gratulerer med - og nå må jeg telle her - E9x nr. 5 vel, ikke verst. Og har ikke jeg sett den bilen før?! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=124046 Ja, dette er nr 5. Og ja, du har nok sett den før ja:-) Han har blitt foræder, og gått over til Mazda, så jeg måtte sikre meg smykket, før den forsvant. I alle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Gratulerer med - og nå må jeg telle her - E9x nr. 5 vel, ikke verst. Og har ikke jeg sett den bilen før?! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=124046 Ja, dette er nr 5. Og ja, du har nok sett den før ja:-) Han har blitt foræder, og gått over til Mazda, så jeg måtte sikre meg smykket, før den forsvant. I alle dager. Ja... Men, jeg fikk iallefall bilen jeg ville ha til en hyggelig pris. Ble finere med BMW 230 enn M6-hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Nydelig bil!! Gratulerer så mye! Har du noen planer for denne? ESS tuning, og sote ruter til uka. Deretter blir det senking og 20" Breyton Race GTS (om jeg får tak i noen)... Deretter blir den vel byttet inn i en X5 Den ser jo senket ut allerede? Synes ikke de pleier å se såpass lave ut orginalt, spesielt foran. Hvilke finish har du tenkt til Breton felgene? De finnes jo i 3 forskjellig finisher. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Det der er hva jeg kaller et smykke! Helt nydlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Nydelig bil!! Gratulerer så mye! Har du noen planer for denne? ESS tuning, og sote ruter til uka. Deretter blir det senking og 20" Breyton Race GTS (om jeg får tak i noen)... Deretter blir den vel byttet inn i en X5 Høres gromt ut! Da får jeg bare vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Gratulerer med flott bil! Og noen passende Breyton-felger i mørk utførelse hadde vel kanskje gjort seg det ja! Hvordan er det med ESS-tuningen? Garanti? Hk og Nm? Hartge sier vel 240 hk på bakhjulet med deres 231 hk utgave, da de ikke lengre tilbyr 260+ hk versjonen til X25d. Hvordan er ESS i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nydelig bil!! Gratulerer så mye! Har du noen planer for denne? ESS tuning, og sote ruter til uka. Deretter blir det senking og 20" Breyton Race GTS (om jeg får tak i noen)... Deretter blir den vel byttet inn i en X5 Den ser jo senket ut allerede? Synes ikke de pleier å se såpass lave ut orginalt, spesielt foran. Hvilke finish har du tenkt til Breton felgene? De finnes jo i 3 forskjellig finisher. Lyst på sølv i Breyton GTS. Den er veldig lav bak, skulle gjerne hatt den ned 2 cm foran, for å balansere det litt. Har bestilt ett sett fra Scheidermann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Gratulerer med flott bil! Og noen passende Breyton-felger i mørk utførelse hadde vel kanskje gjort seg det ja! Hvordan er det med ESS-tuningen? Garanti? Hk og Nm? Hartge sier vel 240 hk på bakhjulet med deres 231 hk utgave, da de ikke lengre tilbyr 260+ hk versjonen til X25d. Hvordan er ESS i forhold? Takk... Lyst på sølv utførelse jeg ESS gir inntil 285 HK. Dette er jo samme motor som 330d, dvs en 3 liter. ESS: Part number: 101-14H Horsepower: 285 DIN (Stock 197) Torque: 600+NM (Stock 400NM) Installation is done through a ECU flash update. Forskjellen ligger i at Hartge gir garanti,- noe man ikke får av ESS Men, jeg får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Gratulerer med flott bil:) Herlig motor dette og har omprogramert flere 325d tidligere, anbefaler det på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Gratulerer med flott bil:) Herlig motor dette og har omprogramert flere 325d tidligere, anbefaler det på det sterkeste!! Hva slags chip er det? Hvor mye gir den du har fått til... Vurderer X5, men....får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå