Gå til innhold

Kan slettes Er SOLGT


pedro
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pen og grei bil selges

Greie piggrfrie vinterdekk med bra mønster Bakluke medfølger

Mye nytt her Fin på forbruket null oljelekk litt forbruk av frostveske, Må påregne pakningsbytte på den og en planing av topp?!

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry O.T Men er du intressert i og selge den lille kjørecomputern med tempføler? Leste her et sted at du hadde en som kunne følge med bilen :) Er intressert i midtarmlene å hvis det passer sedan,og du er villig til å selge det løst :) Send meg PM hvis intresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Slakter ikke bilen for midtarmlene nå. Blir å selge skinninteriøret løst men komplett i såfall Bud på 6000 er ok

Skal vurdere salg av kjørekompen hvis jeg finner en 22 knapper m ledninger.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hei folkens :!:

Denne selges nå for 15000 i påsken da min nye til jobb bil er ferdig 8) Den bruker litt kjøleveske(ikke i oljen), har litt flekkrust, en eller to slitte bærearmsforinger som medfølger og den har en liten eksoslekk etter en fartsdump(anlegget er nesten nytt).

Den kan også byttes i 96/98 3,2 M3 understell/ eventuelt forstilling og penger i mellom.

Kan selge den for 21,000 med sort skinninteriør med midtarmlene :!:

Bilen er i god stand og det burde være enkelt å få denne godkjent til Mai og eventuelt bygd om til 318IS :?: Ligger flere Is motorer ute til salgs på diverse fora :!: Det kan settes inn 1,8liter i denne uten skivebrems bak og godkjenning.

Bilen skal bort nå i påsken, helst i løpet av uken da jeg ikke har parkeringsplass til alle bilene

Bud mottas på telefon 91848260. Denne skal bort nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bumper denne til forsiden. Får jeg et mer reelt bud fra deg NSR eller?

Skal bort da jeg skal ha lakk på e34 en min og jeg ikke har parkeringsplass til flere biler.

Får klager på at jeg fyller opp fparkeringsplassen utover mine 1,5 kommunalt tilmålte plasser.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...