BMWdrift Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 hele og greie borbet a selges hele og greie passer på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Bilder???? Meget int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 vordan legger jeg ut bilder her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 jeg er også intresert i rondell d58 som passer på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 jeg er også intresert i rondell d58 som passer på e34 Finn bildet på bla gjennom, for så å trykke "start uploading" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b3m2w0 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 hvor mye skal du ha? har du et tlf nr jeg kan treffe deg på? min epost er: havard_oygarden@hotmail.com... fint om du kunne sendt tlf nr og noen bilder der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 gummien bak er sliten forran så ere ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 jeg har prøvd å laste opp bilder flere ganger her nå men det går ikke. så vist det er noen som jeg kunne sendt noen bilder på mail til og lagt dem ut for meg så hadde det vært feldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 ca pris da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har prøvd å laste opp bilder flere ganger her nå men det går ikke.så vist det er noen som jeg kunne sendt noen bilder på mail til og lagt dem ut for meg så hadde det vært feldig fint send til christian@fastname.no og link til tråden du, så skal jeg legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 jeg har prøvd å laste opp bilder flere ganger her nå men det går ikke.så vist det er noen som jeg kunne sendt noen bilder på mail til og lagt dem ut for meg så hadde det vært feldig fint send til christian@fastname.no og link til tråden du, så skal jeg legge ut da har jeg sendt deg en mail. og jeg må bare si tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 ca pris da ? nja hakke peil egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 er de snakk om 3-4 eller 7-8? hva stand er felgene og dekka i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 er de snakk om 3-4 eller 7-8? hva stand er felgene og dekka i? bakdekka er somsagt slitt men framjula er ok va mener folka her inne på bimmers at er en ok pris på dissa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Her kommer bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå