kskjon Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Hei Er det noen som vet hvor høyttalerkablene til takhøyttalerene på E39 er lagt? Går de i taket helt frem til dashbordet, eller kommer de ned lengre bak? Jeg planlegger å montere en 4-kanals forsterker i bagasjerommet og vil helst slippe å dra 2 par høyttalerkabler helt frem, så hvis det var mulig å nå tak i de originale høyttalerkablene lenger bak så hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Går opp gjenneom c-stolpen. + og - høytalerakabler er tvinnet på bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tusen takk Går det ett par på hver side eller er begge samlet i en side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Skal du skifte ut høytalerne eller skal du bare bruke signalet fra bakhøytalerne til å koble på forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 han skal vell bruke ledningene som er bak og sende signal fremover til høytalerne fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg har en 4-kanals høynivå til lavnivåkonverter som jeg har tenkt å koble på spilleren fremme og sende signalene til en forsterker i bagasjerommet. Har så tenkt å bare koble forsterkeren på de originale høyttalerkablene, men ville helst slippe å trekke to par høyttalerkabler helt frem. Derfor lurte jeg på om det var mulig å nå tak i kablene til høyttalerene i taket andre steder enn i dashbordet. Hvis de kommer ned i C-stolpen så er jo det glimrende Min tanke med prosjektet er å gjøre ting mest mulig usynlig og enklest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Ahh...nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 den var jo ikke så dum har kjøpt meg et adapter som eg skal koble til høytalerledningene for å ta signal til forsterker, tenkte jo ikkje på at eg ikkje trenger å rive frem spilleren for å komme inn på dei men så er der jo den ledningen i mitten den som gir strømsignal,(på-av lendningen) noen som vet vilken ledning denne skal kobles på? siden dette er jo en original spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 kan vell kansje koble meg på baklysa? (remote) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 kan vell kansje koble meg på baklysa? (remote) da blir du ille plaga av pæravakta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 jeg har e 36 touring og der går de opp igjennom c stolpen på venstre side om du ser bilen bakfra, kansje samme hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 jeg har e 36 touring og der går de opp igjennom c stolpen på venstre side om du ser bilen bakfra, kansje samme hos deg? Takker så mye Jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å rive interiør enda (jeg har en tendens til å bruke veldig lang tid på planleggingen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg har e 36 touring og der går de opp igjennom c stolpen på venstre side om du ser bilen bakfra, kansje samme hos deg? Takker så mye Jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å rive interiør enda (jeg har en tendens til å bruke veldig lang tid på planleggingen ) God planlegging gjør seg alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 jeg tok remote fra baklysene.. funka fint til pæra gikk.. Men det var bare å bytte pære det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 jeg tok remote fra baklysene.. funka fint til pæra gikk.. Men det var bare å bytte pære det Det funka helt fint å ta remote fra baklysene på min, fant jeg ut Er det noen som vet hvordan man får av dekselet over C-stolpen og sidedekslene rett bak seteryggen (i bagasjerommet) på en touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå