Gå til innhold

Høyttalerkabler til taket i E39 Touring


 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet hvor høyttalerkablene til takhøyttalerene på E39 er lagt? Går de i taket helt frem til dashbordet, eller kommer de ned lengre bak?

Jeg planlegger å montere en 4-kanals forsterker i bagasjerommet og vil helst slippe å dra 2 par høyttalerkabler helt frem, så hvis det var mulig å nå tak i de originale høyttalerkablene lenger bak så hadde jeg blitt glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 4-kanals høynivå til lavnivåkonverter som jeg har tenkt å koble på spilleren fremme og sende signalene til en forsterker i bagasjerommet. Har så tenkt å bare koble forsterkeren på de originale høyttalerkablene, men ville helst slippe å trekke to par høyttalerkabler helt frem. Derfor lurte jeg på om det var mulig å nå tak i kablene til høyttalerene i taket andre steder enn i dashbordet. Hvis de kommer ned i C-stolpen så er jo det glimrende :)

Min tanke med prosjektet er å gjøre ting mest mulig usynlig og enklest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var jo ikke så dum :) har kjøpt meg et adapter som eg skal koble til høytalerledningene for å ta signal til forsterker, tenkte jo ikkje på at eg ikkje trenger å rive frem spilleren for å komme inn på dei :P men så er der jo den ledningen i mitten :? den som gir strømsignal,(på-av lendningen) noen som vet vilken ledning denne skal kobles på? siden dette er jo en original spiller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har e 36 touring og der går de opp igjennom c stolpen på venstre side om du ser bilen bakfra, kansje samme hos deg?

Takker så mye :)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å rive interiør enda (jeg har en tendens til å bruke veldig lang tid på planleggingen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
jeg har e 36 touring og der går de opp igjennom c stolpen på venstre side om du ser bilen bakfra, kansje samme hos deg?

Takker så mye :)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å rive interiør enda (jeg har en tendens til å bruke veldig lang tid på planleggingen :) )

God planlegging gjør seg alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
jeg tok remote fra baklysene.. funka fint til pæra gikk.. Men det var bare å bytte pære det :P

Det funka helt fint å ta remote fra baklysene på min, fant jeg ut :D

Er det noen som vet hvordan man får av dekselet over C-stolpen og sidedekslene rett bak seteryggen (i bagasjerommet) på en touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...