Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Hei hei. Tenkte jeg skulle legge ut et par tre bilder jeg tok av bilen i dag. Skulle flytte litt på biler hjemme i dag, og da benyttet jeg anledningen til å ta noen bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 digger denne bilen, noe av råeste jeg har sett av e28, må få sitte på til sommeren rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Veldig fin bil Har Hartge gjort noe med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Den falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 håper ikke denne får se salt? SYYYKT fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Nydelig bil! Er også spent på hva Hartge har gjort med bilen. Har du bilder fra innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Strøken bil! Pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Veldig pen bil! skriv litt mer om den da. Hadde fortjent hvite blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Det er Hartge grenrør og komplett eksos hele veien, Hartge kam og hjerne, og det var Bilstein dempere med Hartge sine specs. Men de er byttet ut med nye Bilstein Sprint nå. Hjulene har jeg kjøpt fra Felgen garage, men det satt Hartge sine monoblock hjul på den i 17" før disse også. Har også originale 16" H5s hjul liggende til den. Ellers er det en original m535i med 2 eiere og 178 000km på telleren. Full servicebok, og kjøpt ny i norge. Bilen står lagret i garasje vinteren lang. Ikke salt på denne kjerra nei.. Motor er akkurat overhalt av Helge Vik på grunn av et oljerør som tettet seg, så den skal være i god stand. Når det gjelder hvite blinklys så har jeg forandret smak de siste to årene. Jeg hadde hvite blinklys på e28 bilene mine før, men nå liker jeg disse gamle klassikerne best med originale orange blinklys. Har hvite blinklys liggende fra banebilen, men de blir nok liggende i skuffen sin gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 nydelig bil! Enig med deg ang. blinklys. Har skiftet mening jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 digger denne bilen, noe av råeste jeg har sett av e28, må få sitte på til sommeren rune Vi tar en tur vi Helge. Gleder meg til sommeren nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Helt enig! Det tar seg bedre ut med org blinkers på E28 Utrolig fin bil! Godt å se at den taes vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 nydelig bil! Enig med deg ang. blinklys. Har skiftet mening jeg også litt både og syns jeg er jo ganske fint på denne: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=45795 ... =#img_2065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 nydelig bil! Enig med deg ang. blinklys. Har skiftet mening jeg også litt både og syns jeg er jo ganske fint på denne: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=45795 ... =#img_2065 Joda. Men den bilen du linket til har jo et ganske annet stuk enn min. Min er nok litt mer kjip originalbil. Men hvite eller orange blinkers er jo uansett en smakssak. Likte det som sagt godt før, men har blitt mer opptatt av ting skal være litt tidsriktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Grom bil du har her Rune B. Beskuet denne på bmwccn :)meeget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå