Gå til innhold

Min e28 M535i Hartge

Rune B.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er Hartge grenrør og komplett eksos hele veien, Hartge kam og hjerne, og det var Bilstein dempere med Hartge sine specs. Men de er byttet ut med nye Bilstein Sprint nå. Hjulene har jeg kjøpt fra Felgen garage, men det satt Hartge sine monoblock hjul på den i 17" før disse også. Har også originale 16" H5s hjul liggende til den.

Ellers er det en original m535i med 2 eiere og 178 000km på telleren. Full servicebok, og kjøpt ny i norge.

Bilen står lagret i garasje vinteren lang. Ikke salt på denne kjerra nei.. :wink:

Motor er akkurat overhalt av Helge Vik på grunn av et oljerør som tettet seg, så den skal være i god stand.

Når det gjelder hvite blinklys så har jeg forandret smak de siste to årene. Jeg hadde hvite blinklys på e28 bilene mine før, men nå liker jeg disse gamle klassikerne best med originale orange blinklys. Har hvite blinklys liggende fra banebilen, men de blir nok liggende i skuffen sin gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil! Enig med deg ang. blinklys. Har skiftet mening jeg også :wink:
litt både og syns jeg er jo ganske fint på denne: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=45795 ... =#img_2065

Joda. Men den bilen du linket til har jo et ganske annet stuk enn min. Min er nok litt mer kjip originalbil. Men hvite eller orange blinkers er jo uansett en smakssak. Likte det som sagt godt før, men har blitt mer opptatt av ting skal være litt tidsriktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...