bmwkizn Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 hei.noen her inne som har erfaring med å lakkere skinninteriør? vert morro å hørt hvordan resultatet ble,og om det holder seg pent. evt sett noe bilder etter lakkering..
hauken Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 tja... lar seg vell gjøre...ingen kjyr som har rødt eller blått skinn,men de finns jo...
Robbi3 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 De du referer til er kanskje lær.. Lær som er dyppet i farge fra før montering.. Ang skinn så er jeg usikker, men tror ikke noen pusser og lakker dem akkurat. Tror mer at de er dyppet i farge og ikke lakk. Sånn blekefarger.
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 hehe..problemet er at skinnet (eller lær,et) er rødt nå.å jeg har hørt at det ikke er noe problem å lakkere det.for jeg vil ha svart isteden.å til han tripled over her,så skjønner jeg faktisk at man ikke sliper lær eller skinn.hehe må vel være en grunn til at man selger lakk for å lakkere seter med..lurt bare på om noen her har prøvd det..
Robbi3 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Er vel ikke så populært å gjøre det, siden det virker litt jalla. Virker så billig at man har en feeling av at lakken faller av ved litt slitasje(normal bruk). Mn muligens det er noen her som har prøvd, du får ha lykke til. Vet bare at man skal rengjøre veldig veldig godt før man lakkerer noe som helst..
Torgeir E-36 328coupe Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Du kan jo høre med www.leathermaster.no/ De har sikkert ett godt svar å gi deg
Breitling Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Er en bekjent av meg som har lakka sine skinnseter med produkter fra leathermaster, i samme farge som skinnet hadde vel og merke. Resultatet ble faktisk veldig bra. Vurderer å gjøre det samme i min bil da sidene på førerstolen begynner å "flasse av". Leathermaster leverer en komplett pakke med rensemiddel, farge og pleiemiddel. Er man nøye med forberedelsene så blir nok resultatet bra.
///MoePower Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg så en gang en nettside hvor en privatperson restaurerte gamle falmete skinnseter ved at han slipte de ned med spesielt slipepapir (veldig fint papir selvsagt) og sprøytlakkerte setene med en spesiell lakk beregnet for å farge om/opp skinnseter. Dette stoffet trakk visstnok inn i skinnet og flasset ikke av. Skal se om jeg finner en link å vise til, det lå noen bilder der husker jeg.
///MoePower Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg fant jeg fant. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1173 Og han bruker faktisk sandpapir og "lakk"
bmwkizn Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 tusen takk for alle tilbakemeldinger:D:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå