sv90 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 sorry Off Topic men det er jo da men garanti vel og merke.. kan ikke sammen likne privat handel med firma handel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ingen?? selger du bare kassa?? Selger helst alt under ett,men viss det ikkje forsvinner snart,så får jeg dele det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 sorry Off Topic men det er jo da men garanti vel og merke..kan ikke sammen likne privat handel med firma handel.. Dette er jo billigere pga privat handel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 spesielt forum ja, alle har skyy høye priser og ingen får solgt noe?! burde gå opp en lampe snart:)så nettopp en 2000mod e46 til 250, og han lurte på hvorfor ingen tok kontakt?! er det mulig. nei sett prisen på 180-200 så folk har et sted å starte å prute sier jeg sist jeg sjekka lå denne motoren på rundt 10 og det var for 4 år siden prisen på'n er ikke så dum skjønner du.. sjekk koed. der ligger det vel 12-13k+ og det uten kasse og mellom aksling;) Og ikkje bare der.. ...Synes det er en grei pris jeg..,men jeg kan gå ned til 10000 tusen..Det er da samme prisen som for 4 år siden,bare at nå får kjøperen med girkasse og mellom-aksling på kjøpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 ja ver det deg mente:) går liksom ikke ann og sammen likne koed priser med privat salg:P privat er jo HELT klart billigere:) men 10 lapper er ikke gale for alt komplett men nok OT fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 hoppla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Det er bare å ringe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 jeg hadde ikke gitt mer enn 7000 kr ink frakt, herregud. hva får den til å ha en verdi på 11500 kr? sammenligne med koed er lattlig, de tar jo også litt profitt, tillegg til MOMS! som er 25%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 blæ , sko hatt denne eg ;--D har en bil så står å vente på motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Ny pris.. 9000...Kan fortsatt høres/prøves i bil,da eg ikkje har hatt tid til å ta den ut ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg er interssert i topp, hvis du selger i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 topp finner du lett i sverige da. Jeg skal vurdere om jeg kan kjøpe motoren, selger du understell også? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Har bærebro,spindler osv ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsupporter Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 har du hjerne til e36 325 93 mod med vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 hva er budet på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå