Kvilt Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Hei. Har en 88 mod 735ia på hånden, som jeg vurderer å kjøpe. Den har gått 302.000 km, men motoren går fortsatt veldig fint. Ellers er den fin i lakken. Eneste som finnes av rust er en flekk på 4-5mm på høyre forskjerm. Er importert fra england en gang i tiden. Men ratt og alt slik er flyttet over til "rett side" igjen. Av utstyr så kan dette nevnes: el.seter med memory el.vinduer el.soltak cruisekontroll varme i seter El. sport skinnseter kjørecomputer (med masse innstilinger som jeg ikke sjønner noe av) Ikke akkurat nyvasket bil men:
hylle Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 25.000 hørtes litt mye ut for denne. Denne virker bra utstyrt, så det er greit nok, men ulyden kommer helt sikkert til og koste det noe på et tidspunkt. en lyd er ikke der for ingen grunn.. se wicky sin tråd her på forumet, han har hatt 3 girkasse havarier på den samme motoren som du skal ha her. 16.000 mener vel jeg er riktig pris her. velholdt el skinninteriør veier opp endel. Gå ordentlig over og se at det ikke er rust understellsmessig. Enten så er den velholdt (garasje) eller så er den som regel ferdig opprusta. av de erfaringene jeg har iallefall. Vet at det er mange som er veldig fornøyde med 735'ene sine,, men store" feil på disse bilene koster F. og det er heller ikke så mange delebiler til disse. hos huggerene ser dem kanskje 1 7 serie i året..
Lars89 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E32/
jojr Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Er det en forhandler dom ligger ved avkjøringen til horten fra E18 som skal selge bilen?
Rogern Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Bedre bil og kjøre skal du lete lenge etter. Jeg har eid en 87 730ia som jeg var veldig fornøyd med selv om det var mye småpjusk med den. Jeg bare brukte bilen uten å fikse noe serlig på den over en 2 års periode. Skiftet olje å filter hver 10.000km bare. På speedon sto det 287.000 men i ettertid av salget har jeg fått hørt den hadde gått 100.000 mer. Kan jo skrive litt av det som var dårlig på min. Rust bak bakfanger. Kunne sees ved å ta ut matten i bagasjen helt bak ved lyktene. Viskermotoren bråkte veldig mye å viskerne slo i panseret hver gang de gikk ned... Takluken ble skjev når man tippet den opp og ville ikke gå bakover. Dårlige dempere. Hvis det er nivåregulering på den du ser på kan det bli dyrt Sliten styresnekke. Ellers var motorn i toppform selv med så mange km bak seg. Jeg hadde aldri noe problem med girkassen annet enn at den kunne være litt treg til å gire hvis den var kald å hadde stått lenge. Den hang seg forresten opp i sport en 14 dagers tid en gang. Dette er en bil du handler med hjerte. Delene er ikke så dyre hvis du kikker litt rundt. Jeg solgte min for 14.000 med mangellapp på eu-godkjenning til 6000kr Iom att bilen har en lyd i kassen ville jeg bydd 20.000, men nå har jo ikke jeg sett bilen da...
Kvilt Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 25.000 hørtes litt mye ut for denne.Denne virker bra utstyrt, så det er greit nok, men ulyden kommer helt sikkert til og koste det noe på et tidspunkt. en lyd er ikke der for ingen grunn.. se wicky sin tråd her på forumet, han har hatt 3 girkasse havarier på den samme motoren som du skal ha her. velholdt el skinninteriør veier opp endel. Gå ordentlig over og se at det ikke er rust understellsmessig. Enten så er den velholdt (garasje) eller så er den som regel ferdig opprusta. av de erfaringene jeg har iallefall. Vet at det er mange som er veldig fornøyde med 735'ene sine,, men store" feil på disse bilene koster F. og det er heller ikke så mange delebiler til disse. hos huggerene ser dem kanskje 1 7 serie i året.. Jeg er heller ikke redd for å mekke litt selv, og har også en del folk irundt meg som kan en del om bil. Han som eier bilen nå er karosseriarbeider. så han er opptatt av hvordan bilene hans ser ut. Lakken er pen og nesten ikke noe rust. må si jeg har veldig lyst på denne bilen:)
Kvilt Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Bedre bil og kjøre skal du lete lenge etter. Jeg har eid en 87 730ia som jeg var veldig fornøyd med selv om det var mye småpjusk med den.Jeg bare brukte bilen uten å fikse noe serlig på den over en 2 års periode. Skiftet olje å filter hver 10.000km bare. På speedon sto det 287.000 men i ettertid av salget har jeg fått hørt den hadde gått 100.000 mer. Kan jo skrive litt av det som var dårlig på min. Rust bak bakfanger. Kunne sees ved å ta ut matten i bagasjen helt bak ved lyktene. Viskermotoren bråkte veldig mye å viskerne slo i panseret hver gang de gikk ned... Takluken ble skjev når man tippet den opp og ville ikke gå bakover. Dårlige dempere. Hvis det er nivåregulering på den du ser på kan det bli dyrt Sliten styresnekke. Ellers var motorn i toppform selv med så mange km bak seg. Jeg hadde aldri noe problem med girkassen annet enn at den kunne være litt treg til å gire hvis den var kald å hadde stått lenge. Den hang seg forresten opp i sport en 14 dagers tid en gang. Dette er en bil du handler med hjerte. Delene er ikke så dyre hvis du kikker litt rundt. Jeg solgte min for 14.000 med mangellapp på eu-godkjenning til 6000kr Iom att bilen har en lyd i kassen ville jeg bydd 20.000, men nå har jo ikke jeg sett bilen da... Han var veldig fornøyd me motorene som står i disse bilene. Motorene var veldig slitesterke hvis de ble tatt godt vare på. Dette er noe jeg har hørt fra flere bmw eiere:) Jeg skal gå over bilen å se etter fukt innvendig neste gang. Var for mørkt til dette sist. Kan også nevnes at den ble EU godkjent i starten av januar i år.
Kvilt Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Er det en forhandler dom ligger ved avkjøringen til horten fra E18 som skal selge bilen? Nei, bilen står til en privat bedkjent.
Kvilt Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Noen som har en mening om hvilke baklykter om passer best til en e32 sort metalic? synes ikke at de orginale er er spesielt pene. Så har sett på både røde/hvite og noen som er mørk/sotet. Hva tror dere? Har også tenkt å senke bilen hvis det blir noen handel. Hvis noen har noen forslag der også, så tar jeg imot det med stor takk:)
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 finner ikke fjører til e32, bruk e34 535 fjærer.
LTF Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hei Det finnes flere leverandører av senkefjører til e32. Jeg har et sett AP fjører liggende å slenge. de får du billig. Lars
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Finnes senkesett til E32...Mine er kjøpt hos BMW Stavanger..hmm..
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Noen som har en mening om hvilke baklykter om passer best til en e32 sort metalic? synes ikke at de orginale er er spesielt pene.Så har sett på både røde/hvite og noen som er mørk/sotet. Hva tror dere? Har også tenkt å senke bilen hvis det blir noen handel. Hvis noen har noen forslag der også, så tar jeg imot det med stor takk:)
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Finnes jo fjærer til e32, men enklere og finne til e34, samme greia uansett. Jeg har selv Hartge senk på min, ikke så veldig lav i front, men veldig tight og stiv
Kvilt Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 HeiDet finnes flere leverandører av senkefjører til e32. Jeg har et sett AP fjører liggende å slenge. de får du billig. Lars PM sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå