Gislius Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hei! Da jeg har kjøpt ny bil, og tenkte å selge felgene som stod på den gamle E39'n jeg hadde, siden de ikke passer på den nye =( Disse var godkjent på den bilen, på biltilsynet. Felgene ble kjøpt i August, og kun kjørt i 2 mnd ca 3000km.. Dekkene er 235/35-19 på alle 4.. Det står Nexen dekk på, noe jeg ble anbefalt på dekkforhandler når jeg spurte hva jeg skulle ha på denne bilen, uansett pris.. Og jeg er VELDIG fornøyd me de! Første og beste bud over kr 10 000,- Disse har en nypris på over 15 000,- hos GS med dårligere dekk.. T908/15Y235/35-19 Felgpakke m/235/35-19 ku31 Pris 15.292,0 Skal prøve å få tatt bedre bilder etter hvert! Mvh Gisle gisleamdal@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 humpebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 bumpibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 e byr d 5000 førr dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Vertfall an plass å begynne, men ikke høyt nok du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hei å hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Summer summer time! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Da har jeg jo klart å legge de ut på finn og:) Fy faen så mange så ikke har peiling på hvilke felger bilene deres kan ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hehe, I know! Pene felger, skulle gjerne slått til hadde ikke prisen vært så høy. Dette er ikke ment som kritikk. For 10 lapper får jeg jo nye mer tidsriktige felger på gs. KU31 er faktisk ikke noe dårligere dekk enn Nexen-dekkene som sitter på disse felgene.. Jeg vil klassifisere dem som hakket bedre. Følger med på tråden ihvertfall. I tilfelle du setter ned prisen litt Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 hmm.. Jeg har ikke peiling på dekk, jeg tok det jeg ble anbefalt, å siden jeg spurte etter det beste, så går jeg ut ifra det ^^ Ned i pris ja, hvor mye ville du gitt? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hmmhmm.. Nå vil jeg ikke være sånn irriterende superpruter (har slitt litt med sånne i egne salgstråder), så jeg avventer heller litt til du evt finner ut hva du kan la de gå for.. For all del, kan hende du får prisforlangende og. Jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hompestomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 e har fortsatt bude mett på 5000 ligganes der:d så d skal du nu berre vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 hehe, går nok ikke så langt ner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå