sveioen Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Selger desse stolene! Stolene er litt slitt på standard plassen, + den ene er litt dårlig ryggjustering på (går sikkert greit og fikse) Må hentes. Bud over 1100,- Lar budrunden gå til Fredag 22.02 kl 18:00
Torek Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Dette er vel M3-stoler, er det ikke? Eller er det jeg som tuller nå? ..jeg trodde(og tror) at M-Tech i skinn hadde "systingene" nedover istedet for på tvers.
JIMVP Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Torek skrev: Dette er vel M3-stoler, er det ikke? Eller er det jeg som tuller nå? ..jeg trodde(og tror) at M-Tech i skinn hadde "systingene" nedover istedet for på tvers. du er inne på noe der ja mine er m3 og er prikk lik de der
sveioen Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Endret navn til M3. Sender helst ikke, har bud på 1100,- fra en som kunne hente.
patricko Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Torek skrev: Dette er vel M3-stoler, er det ikke? Eller er det jeg som tuller nå? ..jeg trodde(og tror) at M-Tech i skinn hadde "systingene" nedover istedet for på tvers. dette går på årsmod. ikke m3/m-tech husker ikke helt skille men gammle typen har sømmer på langs mens nye på tvers
Torek Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 patricko skrev: Torek skrev: Dette er vel M3-stoler, er det ikke? Eller er det jeg som tuller nå? ..jeg trodde(og tror) at M-Tech i skinn hadde "systingene" nedover istedet for på tvers. dette går på årsmod. ikke m3/m-tech husker ikke helt skille men gammle typen har sømmer på langs mens nye på tvers Aha.. Flott, da har vi fått klarhet i det.
sveioen Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Jaja, lar det stå M3 jeg nå da. Men det er hvertfall stolene på bildet.
Jostein Jørgensen Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 M3 eller Cab. Jeg har aldri sett disse i vanlig e30 og M-tech. Flere verdensproblemer ?
Superbeetle Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Er stolene solgt? edit: Såg info om budrunden. Kan evt komme å hente:)
M-Tim Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Er det hull rett gjennom skinnet noen steder? Eller er det kun slitt? Kan du ta bilder av skadene?
sveioen Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Det er hull i begge sider der hvor skinnet er slitt, jobber på båt så får ikke tatt bilder før jeg kommer hjem fra sjøen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå