hylle Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Vært jævlig tøft og prøve og modde inn baksetene da. åpne opp og dra ut litt stoff. ikke helt umulig. kan komme hit og hente det du vil ha for 2500,- kan også få med alle ledninger osv fra bilen til og montere elseter inn i din e30.
///Grandalen Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Vært jævlig tøft og prøve og modde inn baksetene da. åpne opp og dra ut litt stoff. ikke helt umulig. kan komme hit og hente det du vil ha for 2500,- kan også få med alle ledninger osv fra bilen til og montere elseter inn i din e30. Hmm, ja hadde vært jævlig kult, men kjipt om jeg kjøper de, og de ikke passer da.. ''/ Hvor i byen bor du forresten?
hylle Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Da modder du dem inn på en eller annen måte. funker det ikke så selger du dem igjen. jeg skal til kr.sand rundt kl 6, kan ta dem med da. møtes ved nsb stasjonen?
///Grandalen Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Da modder du dem inn på en eller annen måte. funker det ikke så selger du dem igjen. jeg skal til kr.sand rundt kl 6, kan ta dem med da. møtes ved nsb stasjonen? Er ikke hjemme akkurat for øyeblikket, er ikke hjemme før Mandags kveld, Militæret vettu..
///Grandalen Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 ah, da må det bli rundt 10mars.Hmm, ja vi kan jo se ihvertfall..
hylle Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 opp: kom og hent! Kan også sendes. send PM.
hylle Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Befinner seg nå i stavanger og går GRISEbillig! bud bud bud!!
hylle Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 ja jeg har forresten 2 farger. denne besje fargen og en mørkere brun farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå