Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er int i motor, gear osv.

Passer bremsene E34? Gi meg en pakkepris på dette.

Trenger allt som skal få den til å starte.

Hvordan er forresten det å sette dette i E34? Hvis du vet det..

e32 og E34 har helt identisk motorrom, så alt passer over. Det samme gjelder bremser/understell.Tror traversene er bredere på E32, men du kan bruke de du har, og skru over alt fra E32. Det letteste er å få med hele ledningsnettet fra 750 samt pedalsettet pga elektronisk gassoverføring. Og ikke glem bremsekraftforsterkeren :) Lykke til :D

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har tatt av dørene, interiøret er tatt ut, frembremser er tatt av, og eksosen skal ned, men manifold på motoren er med.

rullende altså., bør hentes på henger da!

Bremsene foran skal du få med,

Det blir da motor,girkasse,alt understell,alle bremser, men uten alle karossdelene, interiør og eksos.

10.000,-

Mvh.

Skrevet
Jeg har tatt av dørene, interiøret er tatt ut, frembremser er tatt av, og eksosen skal ned, men manifold på motoren er med.

rullende altså., bør hentes på henger da!

Bremsene foran skal du få med,

Det blir da motor,girkasse,alt understell,alle bremser, men uten alle karossdelene, interiør og eksos.

10.000,-

Mvh.

Kan du evt sjekke hva det vil koste med hurtigruten opp til Kristiansund?

Skrevet

Jeg har ikke peiling på priser på frakt, og jeg har ei tid til og finne ut av det, desverre.

Det beste ville være og hente den på henger, men i ditt tilfelle blir jo det litt langt.

du får sjekke opp noen transportselskaper som kan hente.

første mann med 10.000 får bilen.

Skrevet
passer fjærbenet til e23 så er jeg intr. i venstre!

?????

Du må finne ut av slikt selv, jeg er jo ikke verdensmester i og vite om alt passer til hva, hva frakt koster, ditt og datt.

Jeg er kun interresert i henvendelser dersom du ønsker og Kjøpe eller spørsmål om kvalitet på varen.

Skrevet

Jeg kan ta av bærearmen og sende til deg, men du får betale frakt begge veier dersom den ikke passer.

skal ha 500 for den.

Mvh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...