Bmw_smurfen Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 steffenM2: ja men en må jo få vite hva en kjøper eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 steffenM2:ja men en må jo få vite hva en kjøper eller mener du jeg skal bruke dem i ett år og deretter sprekkteste haha..spørr koed selv da hvordan grenrørene dem selger er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_smurfen Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 tenkte du kanskje visste hvordan de var,eller noen annen som visste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 De ligner veldi mye på de jeg fikk med bilen. De var kjøpt på ebay, fungerte meget bra og bra effekt, men hadde litt dårli passform nede ved torpedoveggen, men det skal vel gå ann og rette på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 ja ok... nokk offtopic nå. noen intresserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 håpp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 mitt bud gjelder fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M.W_Touring Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 eg har lagt inn bud på 1700 etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M.W_Touring Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 eg har lagt inn bud på 1700 etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 har bud på 6000,- for grenrøret og toppen med kam som jeg selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Er grenrøret solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 er akkurat det samme som jeg har kjøpt av schmeidmann, ser ihvertfall likt ut. dette er ikke no dritt ihvertfall. http://www.schmiedmann.no/271/produkt/SCM3034M20.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Kan opplyse om at grenrøret som selges på koed.no/dk IKKE er det samme som på f.eks raceland. De ser lik ut på bildet, men er ikke lik i praksis. har selv et fra raceland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 På grenrøret som ble solgt her står det merket Ta-Technix på ett firkantet emblem langs ene røret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Må det gjøres noe spesielt for og få grenrøret til og passe? Hvilken kam er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå