Aleks Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 http://strommen-bilradio.no/product_inf ... ts_id=1304 har en slik liggende som eg skal selge! bud ønskes! kunne tenkt meg rundt halv pris for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Er det no futt i en slik bass egentlig? Hvordan er den i forhold til de andre aktive sub'er til Pioneer? Hvor gammel er den? Er den strøken? Og hvorfor skal du selge den? Kan jo starte med et bud på kr 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 så ut som en forsterker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 ja det ser ut som en stor forsterker men det er altså da en sub! jeg selger den fordi jeg ikke har bruk for den lenger! da jeg har planer om å bygge litt custom anlegg i bagasjen! den er vel ca 8 mnd gammel! den er i så godt som strøken tilstand. og det går også an å laste opp til 70 kg oppå kassen ifølge pioneer! budet på 1000 kr er notert men vil nok ha litt mer for den! vil ikke gi den vekk! da den koster nesten 4000 ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 smart å montere den oppå hattehylla inni bilen?dunker greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 eg hadde den i bagasjen på bilen min.. å det dunket helt fint der! er ikke slik at man kan spille bass for hele nabolaget med denne sub`n men den spiller veldig fin lyd! å montere den i hattehyllen går sikkert helt fint! men ville da hatt stropper eller noe rundt den og ned igjennom hattehyllen så du ikke får den i bakhodet når du eventuelt skulle være ute for en krasj eller hard nedbremsing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 har basser i bagasjen nå, men dunker fint lite inni bilen siden jeg ikke har bassrefleks rørene inn i bilen...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.B. Racing Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 byr deg 1400,- kor tung er den ved eventuelt frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 1400 notert! men vil helst litt opp vet ikke kor mye den veier! men kan se om eg får veid den imåren sånn noenlunde hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.B. Racing Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå