tyskersteroid Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Da har jeg endelig fått somla meg til å legge ut bimmeren min Hatt bilen halvt års tid nå, men nå tenkte jeg å få ut fingeren å få satt den istand til sommeren. Bilen er ombygd, men ser ut som det er bra gjort Er 3,8 litern med skinn int litt usikker på hvor langt motoren har gått sitter ikke org meter i den det er fra 525 Planen er ihvertfall å få den i brukstand,kansje en lakkering etterhvert,litt slitt lakk.. trenger blandt annet passasjer dør foran grunnet innbrudd første gang jeg legger ut på noe forum,så vet ikke om det bra nok jeg men hehe tar imot tips og kritikk
tyskersteroid Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 usikker på åssen man får opp bilde så får prøve igjen hehe
tyskersteroid Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 fikk jeg det til nå a? prøvde første gangen også hehe litt fersk shø
M-Tim Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Bildet må legges ut på internett, for så å lime internettaddressen inn mellom dem img'ene i klammer.
Lars89 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Trykk på "bla igjennom", finn bildet, klikk på "start uploading" og kopier adressa inn i innlegget. Er ikke så vanskelig Høres ut som bra prosjekt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå