DieselVegard Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Har søkt, men fant ikke noe som kunne passe. Min samboer skulle starte bilen i dag (99 530D) men hun fikk ikke vridd rundt nøkkelen. Jeg lo litt av dette, da jeg trodde det var rattlåsen ( Hun vet om den, så jeg ble litt overrasket) men det var det ikke. Jeg har prøvd begge nøklene, men det er helt umulig å vri om nøkkelen. Er dette vanlig? Bilen har nå gått 165000km, men det har ALDRI vært noe tull siden jeg kjøpte den for 16000km siden. Anyone?
wabby Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Ikke at det hjelper... Desverre, men her er min historie om tenningslåsen til E39 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87508
DieselVegard Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Skjønner vel at jeg må opp med greiene. Er det noen som vet hvordan man får av dekselet rundt rattstammen? Det er en skrue rett over og èn rett under. Jeg finner ikke fler. Er jeg blind? Alt sitter fast fremdeles hvertfall.
etnekarlsen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 På min E34 må du trekke ratte til deg ved å åpne rattjusterings spaken.
DieselVegard Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Til informasjon. Rattlåsen var fucked, og det var visstnok ikke veldig uvanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå