aborgsjo Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hei hva trenger jeg for og koble en sub til orginal cd spiller i min BMW 320d har sub og forsterker og kabler med hvordan koble till dette på orginal BMW professinal cd spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Kva for annlegg har du orginalt? Dersom du har Hifi(676) kan du hente ut lav nivå signal ved å koble deg inn på forsterkaren som ligg bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aborgsjo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Vet ikke hvordan anlegg det er der eller om jeg har i forsterker bak. Problemet mitt er hvordan jeg skal få ut cd spillern av festene på utsyrslisten fra BMW står det bare 663 BMW profesional cd spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Vet ikke hvordan anlegg det er der eller om jeg har i forsterker bak. Problemet mitt er hvordan jeg skal få ut cd spillern av festene på utsyrslisten fra BMW står det bare 663 BMW profesional cd spiller Har du en enkel illustrasjon på åssen du får ut spillern ihvertfall http://documents.victorytechnologies.co ... t/9509.pdf HVis bilen har ekstern forsterker så kobler du slik nevnes ovenfor her, men om bilen har forsterkeren innebygd i selve spilleren, benytter du ett høy til lav-nivå adapter som fks. dette: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aborgsjo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 har nå fått ut spilleren og sett bak på den, det er jo ikke mulig og koble på sub her da det ikke er rca inganger på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Det er ingen RCA utgang på denne. Derfor må du bruke høg til lav nivå adapter og koble deg til høytaler utgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aborgsjo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 ok da får jeg kjøpe denne da men hvordan kobler du da remote fra spilleren så forsterkeren starter sammen med spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 ok da får jeg kjøpe denne damen hvordan kobler du da remote fra spilleren så forsterkeren starter sammen med spilleren? Spilleren må ha remote og. (tenningen) Du kan bruke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Det skal gå og koble til sub, har sett det på noen e9x`er Ring bilradiospesialisten og spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har koblet høy- til lavnivå overganger på alle 4 kanalene i min E46 og det fungerer meget bra! Remote er midlertidig koblet til ene baklyset, men skal kobles til antenneforsterkeren slik at audioforsterkeren går av og på med anlegget. Denne ligger i C-stolpen på E46 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aborgsjo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 jeg mente hvor skal du koble remote kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hvis dette var ment til meg så var tanken at du kan sjekke opp om antenneforsterkeren er like lett tilgjengelig på din E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aborgsjo Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 kan du forklare hvor den sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Kan forklare hvor den sitter på E46 sedan, men er stor sannsynlighet for at den sitter samme sted i E90 fordi antennen normalt ligger i bakruten: Antenneforsterkeren sitter i høyre C-stolpe bak dekselet. Styrestrømmen til denne er en hvit/lilla kabel i en pløse med andre kabler som jeg fant frem ved å ta ut bakseteryggen. Fant ut dette ved hjelp av Haynes-boken for E46. Du kan f. eks. spørre Bilradiospesialisten om de kan svare mer konkret ang. E90. Edit: Har nå hentet styrestrøm fra antenneforsterker selv og denne sitter i venstre C-stolpe, og styrestrømkabelen er hvit og har en egen kontakt i antenneforsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 jeg har en slik high-low adapter. denne http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=419 den lager remote selv. den registrerer at spilleren sender ut signal og så skrus remote deg på. sikkert et rele eller noe inni der. du trnger bare høytaler signal fra h+v.side og pluss og minus fra batteriet. og det har du lagt til forsterker uansett. fryktelig enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå