Jump to content

M20B25 topp, nyslipet og ny schrick 288` kam.


opasb
 Share

Recommended Posts

288 kam? Er det ikke ment/anbefalt for turbo? Hvordan er det å bruke den kammen i en ellers original motor? Fordeler/bakdeler?

ment for sugemotorm.. er jo greit og bruke kammen i en orginal motor...men merker bra forskjell om du porter toppen litt, grenrør og bensintrykk..

Link to comment
Share on other sites

#m20b25 topp (nyslipa. 800kr) med ny schrick 288" kam (3600kr)

Du skriver ny slipt og ny kam.

Har toppen vært brukt etter sliping?

Samt ubrukt kam?

Link to comment
Share on other sites

#m20b25 topp (nyslipa. 800kr) med ny schrick 288" kam (3600kr)

Du skriver ny slipt og ny kam.

Har toppen vært brukt etter sliping?

Samt ubrukt kam?

ikke vært brukt etter planing/sliping.

kam = helt ny, som i ubrukt.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det med løftet på den kammen der da?

Toppen er sjekket for sprekkdannelser?

Hva hadde du sett for deg for alt sammen?

skal prøve og finne mere info om kammen.. toppen ser relativt ok ut.. ikke noe spess slitasje på vippearmer ol.

har ikke hatt den på trykktesting.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...