Gå til innhold

M20B25 topp, nyslipet og ny schrick 288` kam.


opasb
 Share

Anbefalte innlegg

288 kam? Er det ikke ment/anbefalt for turbo? Hvordan er det å bruke den kammen i en ellers original motor? Fordeler/bakdeler?

ment for sugemotorm.. er jo greit og bruke kammen i en orginal motor...men merker bra forskjell om du porter toppen litt, grenrør og bensintrykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#m20b25 topp (nyslipa. 800kr) med ny schrick 288" kam (3600kr)

Du skriver ny slipt og ny kam.

Har toppen vært brukt etter sliping?

Samt ubrukt kam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#m20b25 topp (nyslipa. 800kr) med ny schrick 288" kam (3600kr)

Du skriver ny slipt og ny kam.

Har toppen vært brukt etter sliping?

Samt ubrukt kam?

ikke vært brukt etter planing/sliping.

kam = helt ny, som i ubrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med løftet på den kammen der da?

Toppen er sjekket for sprekkdannelser?

Hva hadde du sett for deg for alt sammen?

skal prøve og finne mere info om kammen.. toppen ser relativt ok ut.. ikke noe spess slitasje på vippearmer ol.

har ikke hatt den på trykktesting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...