p0mba Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe meg justerbart til min e39. Fant noen på GS til en grei pris. Men er dette "brukbart"?(for å bruke det ordet) Noen som har noen erfaringer med dette settet? Link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33178.jpg
2fast4u Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da.. ikke så værst kjørekomfår heller;)
p0mba Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da
2fast4u Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da p-kail her vettu..er fra du da? hehe...
p0mba Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da p-kail her vettu..er fra du da? hehe... Meisingset:D jobber i br.røsand. kjenner sikkert noen der du:D
2fast4u Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 jeg har dette:) fungerer bra det.men ikke rustfritt da..ikke så værst kjørekomfår heller;) P-kallij her asså. Okay. takker for svar. blir sikkert at jeg kjøper dette da p-kail her vettu..er fra du da? hehe... tja kjenne jo noen vettu;)hehe Meisingset:D jobber i br.røsand. kjenner sikkert noen der du:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå