zHk Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Hei! Går med tankene på og selge bilen til våren. Å vil derfor "shine" den opp litt med litt nye lykter og lys rundtomkring. Noen som vet hvordan lykter jeg skal kjøpe (frontlykter) om jeg har Xenon i kjørelys? Sitter og ser litt på koed og gs bildeler men kommer ikke frem til noe. Også nye lyspærer inne i bilen til "halogen" / blått lys inne i coupe`n? Vet jeg sikkert kan søke om dette men vil ha et konkret svar.. Mvh, Jonas
[space] Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Skal ikke si noe sikkert om frontlyktene, men "xenon" interiørlys får du kjøpt på modbargains.com. Er litt usikker på kvaliteten på slike pærer. sterkere / hvitere lys = varmere pærer = de ryker fortere.
pita Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 kan kjøpe de forntlyktene du vil til bilen, men du må ha en holder til xenon pæra.. her finner du også xenon look pærer til interiøret http://www.bimmian.com/IXB/39 har ingen erfaringer med disse, men virker som bra kvalitet
zHk Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Takker for linker ang. lys i coupe`n. så nice ut men tenkte på en ting.. går det ann og bare bytte glasset på lyktene foran også kjøpe ringer fra biltema og montere? tenkte også på og oppgradere til xenon look i grøftelys, tror det ville blitt heftig
[space] Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Hvilke frontlykter har du nå? I mine øyne er faceliftlyktene det peneste en får til e39. Ang xenonlook til grøftelysene: Jeg hadde slike på min forrige bil, og den ene pæra røk etter 5-6 gangers bruk. Dette var 4500k pærer fra modbargains. Jeg tviler også på om du får igjen pengene for investeringene ved salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå