Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen varmer det opp med en hårføner for å gjøre lien varm, et annet triks er å bruke fiskesnøre eller tanntrå,mellom lakken og emblemet,og liksom "sage" det av slik.

eller du skal bare skrepe det av og kllistre et "M3" emblem over ;)

Skrevet

Jeg gikk andre veien, fjerna 325i merket og satt på 316i istedet, men tror noen som prøvde å kjøre om kapp med meg ble litt snurt, for merket var plutselig borte :lol:

Skrevet

Tror jeg ville prøvd fiskesnøre forslaget..:)

Ville også kjøpt en limfjerner, som er beregnet til å fjerne slike rester.

Hvis du bare løsner emblemene i ene kanten og prøver å bøye dem av så kan det fort ende med at en liten flik av lakken følger med.

Skrevet

har brukt varmluft pistol og fått av mesteparten slik og røbba bort resten og til slutt polert ;)

enkelt og greit.

isteden for og røbbe kan du bruke citrus og fjerne restene med det.

Skrevet

Jeg gikk andre veien, fjerna 325i merket og satt på 316i istedet, men tror noen som prøvde å kjøre om kapp med meg ble litt snurt, for merket var plutselig borte :lol:

er en her inne med en E46 330ci med kompressor eller noe,som har "316CI" bakpå,er nok mangen som blir lang i maska der også :D

Skrevet
jcvold: M3 merke på en 316 ? hehe, nei takk :P

Takk for alle tips folkens.

Men limfjerner, skader ikke det lakken ?

hadde satt på m5 merke jeg :D

Skrevet

er en her inne med en E46 M3 med kompressor eller noe,som har "316CI" bakpå,er nok mangen som blir lang i maska der også :D

Er en 330ci med presse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...