Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt meg et mål at en skal starta innen juni. Men skal ikke ha skilt på den så komme nokk ikkje te å rulla så mye på veien men skli litt på bane ska an nokk få anledningen til!:)

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe nei må nokk nogen turer til bergen og øst over. har også muligens tilgang te nogen kilometer privat skogsvei å lega på men får se! får eg denne bilen te å sviva komme eg te å kjøpa en finere e28 elle e30 som ska ver godkjent på veien.

Skrevet

Hadde trengt litt hjelp heranne :)

jeg holder på å pusse ned motorrom og hjulbuer fremme for lakkering men sliter med at de plassene jeg pusser ned til stålet ruster(overflate) !

jeg har sett¨på en del prosjekter her på forumet at mange grunner med en rød grunning/epoxi eller hva det er. Hva heter dette stoffet og hvor kan jeg få tak i dette?

Og går det an å brukes som grunning for 3 komp lakk uten å måtte grunne oppå med plastic primer e.l?

:?

Skrevet

Ikke helt sikker på om jeg tenker på samme stoffet som deg, men er jo noen (inkl undertegnede) som bruker corroless rustkiller. Kjøpes på jernia. En overflate som er pusset ned til metall kan ikke stå lenge før det bli overflaterust.

Skrevet
Ikke helt sikker på om jeg tenker på samme stoffet som deg, men er jo noen (inkl undertegnede) som bruker corroless rustkiller. Kjøpes på jernia. En overflate som er pusset ned til metall kan ikke stå lenge før det bli overflaterust.

Hvordan reagerer dette stoffet med billakk. Jeg har prøvd ut noen varianter nå men det er så lang herdingstid på disse produktene slik at billakken slipper taket etter en stund.

Skrevet
Det vet jeg ikke.

Har bare brukt det i gulvet, bagasjerommet og bak en framskjerm, så har bare hatt på tectyl og bengalakk utenpå.

Hmm... jaja eg må nesten ver 150% sikkar på om det går eg pga dette blir 3 gangen eg pusse ned motorrom pga lakk ikke biter hehe :?

Skrevet

Då va halla motorrommet prima og rustfritt. Brukte corroless rustkiller som egnet seg veldig godt å sprøyte på med en 1,2 dyse og 4 bar men måtte tynne den ut litt ca 15% tynner kan eg tenka meg.

Takker for tipset Larsinnj!

mpmdcmkv7ennw2x3k76s.jpg

et66jwuxxqakiq2rg47q.jpg

Skrevet

Nå blir det bytte av lokalert i helgen som kommer, skal bli kanon!

Er der noen i stavanger regionen som trenger en plass å skru vill mitt gamle lokale bli ledig ca200 m2

Skrevet

Då va me endeligt komt oss inn i nye lokaler!

Så i påsken blir det oppussings av 200 m2 , komme te å bli et slid hehe men blir nokk konge til slutt! :)

duejqrzp9814ba1wugnc.jpg

g61rbeuk0i9148v0zb2d.jpg

Skrevet

jadå det e isolert åsså ska me laga et "kaffirom" med varme i og te vinteren blir det propanovn og dela bygge i 2 slik at det blir lettere og varme opp!

sleppa å kryba rundt i termodress e alfa omega!.)

e der nogen som har greie løysninger til arbeidsbenk og lagrings "modul" til dører , panser osv hadde det vert kjekt med noen bilder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...