ssperf Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hei! Begynner en ny prosjekttråd her jeg da. Legger ikke bilder inn fra en av de andre prosjektsidene men legger inn alt fra nå av: Siste Prosjekt: Bygd første M5 Touring... (Ja, vet BMW har levert en i sin tid...) 2002 BMW M5 Touring Bilen er komplett (Og da mener jeg med alt….) bygget om fra 1998 520i Touring. Det er brukt en komplett strøken 2002 M5, kun gått 84.000km. som donor bil. Dette er altså ikke deler fra noe skadebil! Carbonschwarz metallic. Delskinn elektrisk M5. (Bakseter laget spesielt til denne bilen av salmaker) Klimaautomatikk El.just. rattstammeEl.blendbart speil XenonEl.innfellbare utvendig speilServotronicMidtarmleneFace lift baklykter til Touring K&W V3, 3 veis justerbart understell (høyde,hardhet,retur) Bilen er justert en del opp i høyde etter bildene ble tatt. Men det kan man jo justere selv etter ønske Sort taktrekk 16:9 navi med tv og europa cd Multiratt Ny clutch (svakhet på M5) Ny bakluke (svakhet på første E39 mtp. rust) +++++ Dette er en sjelden sjanse, husk disse bilene er aldri levert som M5 stasjonsvogn. Det blir ikke bygget fler på en stund for dette er meget omfattende og kostbart! 529.000,- inkl. registrering ferdig godkjent med M5 motor/drivverk i vognkort. Leveringsklar ferdig godkjent om ca. 1mnd. (Grunnet behandlingstid hos Biltilsynet) Sommerhjul er valgfri. Tok noen bilder med Zito titan i 9,5 X 19 for å illustrere. Føler riktig hjulsett på denne er BBS Challenge i 8.5 + 10 X 19! -Tarjei- Moderatoredit (R Andersen): Dette er en prosjektdel hvor man skal legge inn oppdateringer på pågående prosjekt. Denne bilen er allerede ferdig, og du har lagt ut salgsannonse på den her inne, så denne tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 FET familie bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 drit kul !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Fy feite, for en sleeper. Dette hadde vært noe å ha som andrebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Helt genial familie bil det. Klarer sikkert og dra barnevogna og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Strøkent! Kunne godt tenkt meg denne, hadde det ikke vært for at har E60'en min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Helt genial familie bil det. Klarer sikkert og dra barnevogna og... sikkert campingvogn å!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillefot Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Meget tøff bil ja Men vhordan har dere gjort det med tanke på eksosen på høyresiden bak, der står jo i utgangspunktet batteriet "litt" i veien? Når denne bilen blir godkjent, hva blir den tillatte vekten på tillhenger med brems? Kan denne bilen trekke en bilhenger lovlig er det jeg egentlig spør om? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Very nice!!! Tar du innbytte i en Sierra ? hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg