bmwm50turbo Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 hei har då fått fatt i en "ny" bakaksling til e39`en min. og lurte på en ting, viss jeg snurrer på inngående aksling og holder igjen den ene utgående akslingen virker det som det kommer en klikkelyd. kommer dog ingen lyd viss jeg kun snurrer inngående aksling og ikke holder igjen noen av de utgående. samme som om man skulle spinne på et hjul og det andre står i ro. syns dette virker rart og lurte på om dette er vanlig og om det er noen vits og skru den på??noen formeninger??
bmwm50turbo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 tenkte og åpne baklokket på klokken og se om jeg kunne se om det var noen skader på drevene. det er et fett kass stikk aksling jeg holder igjen også. ikke noe spesielt punkt heller er slik hele runden rundt. så viss det er en skade på noen drev må det i såfall være hele veien rundt.
bmwm50turbo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 virker som det kommer når stikkakslingene enten blir holdt igjen eller man vrir de motsatt vei. ingen lyd viss man snurrer på inngående aksling som om man kjører. noen som har en aksling liggende hvor de kan prøve??
bmwm50turbo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 ser ut som at lageret på motsatt side av solhjulet er problemet. skal få en annen kar til og se på det. en som er flinkere enn meg med drivverk. må vel ta meg en tlf til han jeg kjøpte den av tenker jeg.
bmwm50turbo Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 hmm.. ingen som vet??? jaja får bare hive den på og se da er vel ikke annet og gjøre.
E36Cab1 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Fant du ikkje problemet sjøl da? Er vel enten lager eller tannhjul som lager problemet,er det tannhjul bør du kunne se dette på tenner(skade/ujamn slitasje).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå