GangstaP Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 For å oppsummere kjapt for selger: Frontfanger til meg - Gangstap Bakfanger - inthe Skjørt, mtech lister og motorsportvinge - Kobar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 For å oppsummere kjapt for selger:Frontfanger til meg - Gangstap Bakfanger - inthe Skjørt, mtech lister og motorsportvinge - Kobar Og alt dette skulle han ha 5000kr for, hvordan skal vi dele på det da? Jeg 1500kr Inthe 1500kr gangstap 2000kr ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 høres greit ut det. kan hente det hos selger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Sender du meg mob.nr ditt inthe på pm, så henter jeg det i helga hvis det passer. Skal bort en tur i området ser du. Regner med at den har den nederste leppa, og ikke er i dårlig stand. Da er jeg ikke interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå