NiklasJa Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Har studert bildene av begge bilene nå. Utrolig strøkne og velholdte biler. Jeg er mektig imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Må si eg e imponert over m3'ene dine. Den svarte hadde helt rette stucket og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Åja, du har to E30 M3'er. Ser utrolig strøken ut denne også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Want it! konge at du har 2 stk og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Nydelig! To herlige biler som du eier.. Kjenner jeg blir vel irritert over norske avgifter og slikt akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Kjenner jeg blir vel irritert over norske avgifter og slikt akkurat nå.. Nå er de danske avgiftene minst like kjipe da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
søren m3 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 danske afgift er 65000 på en m3 fra 86 det er ikke kloge. indlevere skiltene om vinteren til forsikring så er der tyveri og brand og storm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Du lever ut en av mine drømmer! To ganger Nydelige biler, begge to. Personlig likte jeg den sorte best. Tror det hadde med BBS felgene å gjøre. Utrolig lekre hjul på M3. Grattis \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå