ktm_forever Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Rieger BMW E36 Infinity II tilsalgs med blanke grøftelys aldri vertbrukt noe av dette.selges pga kræsjet bil
Bettanjr Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Er dette en front som hører til et bredde kit? Ser i Rieger katalogen att den er avbildet sammen med skjermbredding+++ Da vil det vel sikkert se litt teit ut med bare fronten? Noen som har peiling på dette eller?
BMWentusiasten Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Ser ikke slik ut ifra bildet som selger har lagt ved. fangeren ser ut som å være støpt med lister og leppe,men det kan jo være bildet som bedrar. Uansett er det selger som vet dette...
Superbeetle Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Infinity 2 er vel laget for å passe sammen med breddingen ja.. Skal du ikke ha bredding er det Infinity 1 som passer.. Dvs de heter vel Breitbau 1 og 2 nå
BreitBau Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Jeg tror med stor sikkerhet at det er samme fronten.. Buene bygger ikke ut noenting framme (bortsett fra at de bygger litt ut pga at skjermen går over grillrammen. Vi snakker 0,5 cm ca per side, og det er ikke noe problem å justere med glideskinnene den skal inn i.. Utover at det er i kontakt der under grillramma, kan jeg ikke komme på andre plasser fangeren er i kontakt med breddekittet.. Kan forøvrig hende den er bredere nede foran, men det tror jeg egentlig ikke..
stiann Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Infinity 2 er vel laget for å passe sammen med breddingen ja.. Skal du ikke ha bredding er det Infinity 1 som passer.. Dvs de heter vel Breitbau 1 og 2 nå dette er helt feil. front fanger er lik på Infinity I og Infinity II. så denne fangeren kan brukes både med og uten bredding.
stiann Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Er dette en front som hører til et bredde kit?Ser i Rieger katalogen att den er avbildet sammen med skjermbredding+++ Da vil det vel sikkert se litt teit ut med bare fronten? Noen som har peiling på dette eller? vis du har rieger katalogen så må vel du klare og se at dele nr er det samme på frontene til Infinity I og Infinity II
ktm_forever Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 denne fronten kan brukes uten bredding. jeg hadde slik på min før den ble vrak..nei den er ikke solgte enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå