Gjest Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Blir litt OT det her.., men siterer Gunnar Skjønner ikke hvorfor folk alltid skal komme med useriøs dritt i omtrent alle salgsannonser. Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 hvor er mye er den senket med det motorsportunderstellet? samtidig vil jeg si at det er latterlige kommentarer i denne tråden. Likevel skal trådstarter passe en viss dobbelmoral da det finnes nok at kjøp/salg tråder hvor han har sagt akkurat det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 eller ei. man ser fort om en bil er i bra stand eller er godt brukt. det syns med en gang. har ikke noen papirer på settet så veit ikke. men alt er godkjent i vognkort, der står ikke høyden, bare antal vinninger på fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Tar du innbytte i min turbobil? Gjenstår litt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Tar du innbytte i min turbobil?Gjenstår litt arbeid. kan ta e34 525 24v som delbet, eller bra 520i 24v. evt 316i el 318i e36 touring eller billig sliten e36. med mindre din går under "billig sliten e36", så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 daså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Denne var jo fin. Hvor er Blaker? Du som kjøpte Kenneth sin E30 M3 eller? Så den på ene bildet der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 ja det er meg, og det var en møkkabil v overtagelse.. men den begynner å bli bra teknisk nå.. blaker er 2 min fra oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hei Ikke mulig å ta en pen 520/5 89 med lavkilometer motor i innbytte?? Er det foresten mulig(uten sveising og dill) å sette ikke nedfellbart baksete i din. (Har er gromt interiør uten nedfellbart baksete) Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Er forresten et FORUM dette da og da er det vel mer naturlig å komme med kommentarer til pris og stand. Har falt i den grøfta selv jeg, men det har IKKe vært for å rakke ned på noen eller noens bil, bare så det er sagt. Er den bruktimportert? Spørr pga ombygningsplaner. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brutal1ty Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hvor mye tenkte du i mellomlegg på den billig sliten e36? veit ikke helt men om bilen min katogoriseres der eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Er forresten et FORUM dette da og da er det vel mer naturlig å komme med komentarer til pris og stand. Det er ikke tillatt å kommentere pris i salgsannonser. Les reglene for forumet før du poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg