Anderslien Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg har et sett med stålfelger til E34. Disse sitter det et par med nesten helt nye vinterdekk på (kjøpt før vinteren), og et sett med litt eldre dekk, men fult brukbare. Selger de for 500kr. Må hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Pigg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Pigg? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Her ser dere mønsteret på de: De nye: De gamle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 hey er int men hvor mange felger og dekk er det totalt ? så vet jeg ossen bil jeg skal kjøre opp over hehe svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Heihei! Er felgene i grei stand? Brukbart svarte og fine uten rust? ET? Kan ta en impulstur til Raufoss jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå