Gå til innhold

Jay-O's 2008 E90 318d *Solgt*

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for ros ;)

Her er et bilde jeg fabrikerte nå nettopp - det viser hvordan jeg har lyst å lakkere panseret og fronten....når jeg får råd...noen som vet om det går uten å måtte ta av fronten?

eyeppmq32nnhlqznwkeg.jpg

Lakkere panser sidene i bilens sølvfarge, og finne en svartfarge som passer til carbonfiber panseret...evt lakkere den delen på panseret i svart og, men jeg vil helst beholde karbon looken...

den looken der var dritkul spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Traff deg eg og på fredagen, eller lørdagen.. eg hadde litt dårlige tid du kjørte mot stavanger... Eg mot tananger, du virka litt "øvegidde"

Haha... Var det kø eller? Har tålmodighet som et lemen, så tviler ikke på om jeg så litt øvegidde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kul bil :)

Var passformen 100% på det karbonpanseret?

Finner det ikke i netthandelen til GS...

Takk takk. 100% er den ikke, men godt nok. Den skal være der, muligens under kampanje? Den er ihvertfall i katalogen, bare søk på art nr, sa kommer den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takker, e90 er fin fra før, men jeg syns den ble finere og mer "min"

Takker for ros ;)

Her er et bilde jeg fabrikerte nå nettopp - det viser hvordan jeg har lyst å lakkere panseret og fronten....når jeg får råd...noen som vet om det går uten å måtte ta av fronten?

eyeppmq32nnhlqznwkeg.jpg

Lakkere panser sidene i bilens sølvfarge, og finne en svartfarge som passer til carbonfiber panseret...evt lakkere den delen på panseret i svart og, men jeg vil helst beholde karbon looken...

den looken der var dritkul spør du meg

Er ikke så langt ifra nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns orginal lyktene er litt kjedelige + at jeg syns det passer med panseret. Derfor har jeg modifisert med hvite AE og lister, vurderer å sote og, men syns det er litt for mørkt igjen, kontrasten blir borte mtp looken som den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...