Kjetta Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Traff deg eg og på fredagen, eller lørdagen.. eg hadde litt dårlige tid du kjørte mot stavanger... Eg mot tananger, du virka litt "øvegidde" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Takker for ros Her er et bilde jeg fabrikerte nå nettopp - det viser hvordan jeg har lyst å lakkere panseret og fronten....når jeg får råd...noen som vet om det går uten å måtte ta av fronten? Lakkere panser sidene i bilens sølvfarge, og finne en svartfarge som passer til carbonfiber panseret...evt lakkere den delen på panseret i svart og, men jeg vil helst beholde karbon looken... den looken der var dritkul spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Traff deg eg og på fredagen, eller lørdagen.. eg hadde litt dårlige tid du kjørte mot stavanger... Eg mot tananger, du virka litt "øvegidde" Haha... Var det kø eller? Har tålmodighet som et lemen, så tviler ikke på om jeg så litt øvegidde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 sexy bil:OO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 sexy bil:OO Hehe, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Kul bil Var passformen 100% på det karbonpanseret? Finner det ikke i netthandelen til GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Kul bil Var passformen 100% på det karbonpanseret? Finner det ikke i netthandelen til GS... Takk takk. 100% er den ikke, men godt nok. Den skal være der, muligens under kampanje? Den er ihvertfall i katalogen, bare søk på art nr, sa kommer den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Video av meg og en kamerat rundt Revebanen... (Kan ta litt tid før den er ferdig prosessert og klar til å sees...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ny frontdel og nye bilder! På Gatebil Campen Nye ting er: - CF frontdel til E90 Mtech (Takk takk til GS Bildeler!) - Bakrutespoileren er kommet på! - 10mm spacere på bakhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrispyRim Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Riktig fin og luksuriøs bil du har der , det må jeg si. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takk takk, har lagt litt av både meg og mine penger i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Shait ass Jeg er egentlig ikke noen stor E90-fan, men denne her er jo bare grisetøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takker, e90 er fin fra før, men jeg syns den ble finere og mer "min" Takker for ros Her er et bilde jeg fabrikerte nå nettopp - det viser hvordan jeg har lyst å lakkere panseret og fronten....når jeg får råd...noen som vet om det går uten å måtte ta av fronten? Lakkere panser sidene i bilens sølvfarge, og finne en svartfarge som passer til carbonfiber panseret...evt lakkere den delen på panseret i svart og, men jeg vil helst beholde karbon looken... den looken der var dritkul spør du meg Er ikke så langt ifra nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hvis jeg absolutt må pirke på noe må det være at jeg tror kanskje jeg ville tatt av, eller lakkert øyelukka Men absolutt en KJEMPE FIN BIL =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Syns orginal lyktene er litt kjedelige + at jeg syns det passer med panseret. Derfor har jeg modifisert med hvite AE og lister, vurderer å sote og, men syns det er litt for mørkt igjen, kontrasten blir borte mtp looken som den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå