Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Mulig flere har lagt den ut , men kan ikke få nok av denne jeg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Konge! Fy flate, har sansen for dette prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 ikke no serlig feit lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Dette er helt rått.. Virkelig gjennomført med utsøkt smak ned til minste detalj. Liker virkelig hvordan denne ble seendes ut. Og lyden er jo et kapittel for seg selv.. Gleder meg til å se denne med kompressor og live om jeg får muligheten Godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 fet tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hvor er det den bygges hen da morgan?? er vel i sør vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Bygges vel på Bud som jeg forsto ut av prosjekttråden. Helt sinnsykt rå lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Bygges vel på Bud som jeg forsto ut av prosjekttråden. Helt sinnsykt rå lyd! Stemmer blir å se på gatebilmessa 6-8 mars ( Lillestrøm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Kommer den til å stå utstillt på Bud eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Kommer den til å stå utstillt på Bud eller? Ja det blir den Da er alle velkomne inn til prøve SITTING ...... He He Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Dette er helt rått.. Virkelig gjennomført med utsøkt smak ned til minste detalj. Liker virkelig hvordan denne ble seendes ut. Og lyden er jo et kapittel for seg selv.. Gleder meg til å se denne med kompressor og live om jeg får muligheten Godt jobbet Bra du likern , denne må du bere komme å se på et gatebil treff i sommer , Det er selveste Stian sørlie Som skal ratte den på Gatebil for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Kommer den til å stå utstillt på Bud eller? Ja det blir den Da er alle velkomne inn til prøve SITTING ...... He He Er der om 5 minutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Å pokkern. er den der ja. På verkstedet da ell. synnst det virka kjennt.. er jo ikke langt dit hell Kanskje dere vil bygge opp min når dere er ferdig det ha gjordt seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Rått bygge....men hva skulle den ut på snøføret med sommerdekk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Bilen blir sendt til Oslo i Morra til Automess og gatebil messa på lillestrøm , Så skal vi ha inn et veltebur og etterpå da kommer den inn i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå