Gå til innhold

Lakkere interiørlister - Hvilken farge?


MariusW
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en E46 som er så uheldig (i mine øyne) å er utstyrt med tre-interiørlister. Jeg har lenge lurt på hva jeg skal bytte dem ut med og har vurdert crome osv.

Men så kom jeg på noe. En kompis av meg hadde samme problemet i sin E34 og lakkerte trelistene sorte. Dette ble veldig bra og han beholdt den glatte finishen som listene gir samtidig som han fikk en tøff farge.

Jeg har lyst å gjøre det samme men lurer på om svart egentlig er fargen å gå for når det øvrige interiøret er lysegrått.

Har dere noen forslag kanskje? Burde jeg lakkere? I så fall hvilken farge? Eller burde jeg gå for crome-look lister fra koed?

Jeg legger ved et bilde av interiøret så dere får se.

Takk for alle innspill!! :lol:

42z95vwq3e05kdx8hfqn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert det samme i min E46. Den er sølvfarget, så har vurdert å lakkere de i samme farge som bilen. Noen som har noen gode tips om hvilke produkter man skal og ikke skal bruke ved en slik operasjon, og blir det bra/holder? Det koster jo "bare" et par lapper for nye lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste når når det kommer til lakering av interiør som er så synlig og fremhevende er å la noen som kan det og har utstyr til det ta seg av det! :)

Men hvis du skal ta det selv er det viktig å kjøpe god lakk (boks med dyse med godt sprøytebilde) og grunne med plastikk primer. :P

Når det komme te farge på intriørlister på e46 bør man holde seg til farger som går i bilen for de er jo noe av det som fremhever seg mest av interiør på disse bilene.

Det med å lakke i samme farge som bilen høres ikkje domt ut! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...