bmwfreak89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 halla.. har fått sån ja turbo lyd i anlege .. lyden blir sterkere når jeg gjir gass .. men det er stile når motoren er av ,,, har bytta phono kabler og gjordings pungter.. og gåt over allt av kabler.. finner ikke noe .. men trur det er dynamon som gjør det .. men skule se på stiftene på dynamon her for et par dager siden .. men må jo skru fravarander hele dynamon ?!? eller må jeg ikke deT? bilen er en bmw 530i 89mod ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 dynamostøy pleier dette å være ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Les tråden som er prioritert og omhandler støy her på bilstereodelen. Der er det sikkert nokre tips du kan prøve ut. Hugs å koble ifra batteriet ved all bilstereokobling. (ta av ledningen til minuspolen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 ta å kjøp sånn støyfilter, jeg gjor det, de seller på mekk...(stinger sine) Det funka og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Støyfilter er siste utvei om du ikke blir kvitt årsaken til støyen Skum igjennom denne du: http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a036 EDIT: Foresten...åssen spiller er det du har? Det er ikke selve dynamoen din som er synderen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 har alpine spiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 har du turbolyd når motoren ikke går da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 nei da er det vekk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 hadde det samme.. kan tyde på slitte børster i dyno. Ble borte når jeg bytta iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Hvor har du jordet forsterkeren? ..og er jordingspunktet til forsterkeren "koblet sammen" med chassiet på alpine-spilleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 hviss signalkabler ligger på samme siden av bilen som + kablen kan det være problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 allt har drat lendiningen rett til bateriet og ohono kabla og strøm liger på vær sin side .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 har du lagt opp egen strøm til spiller? kan prøve å jorde spiller bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 har lagt opp egne kabler til spilern .. men har lagt opp plus til baterie og minus til bateriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Som jeg har nevnt tidligere i tråden...dra en kabel fra chassiet til spilleren og koble denne på jordinga til forsterkeren. Om du ikke blir kvitt støyen da er det noe seriøst gærnt med anlegget ditt er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå